one-life-to-waste

Alla inlägg under november 2011

Av varför inte - 12 november 2011 19:57

första dagen i mitt nya liv....igen.

Ska åter försöka mig på en nystart i livet. På måndag. Ikväll tänker jag moffa i mig micropopcorn och i morgon ska det ätas farsdagstårta och på måndag gäller det....inte äta något sött, dricka något sött och börja gå mycket. Tror inte att jag kommer att orka med det mer än max en vecka men då har jag i alla fall bandat en vecka......


To be continued.............

Av varför inte - 12 november 2011 13:00

Ab imo pectore – "Av hela mitt hjärta"

Av varför inte - 11 november 2011 21:16

bara lite efter nio. Jag som trodde den var närmare elva. Jag är trött, har ont i huvudet och är trött. Sa jag att jag var trött.

Är det ens lagligt att gå och lägga sig så här tidigt? Ska försöka hålla mig vaken med hjälp av lite Sherlock Holmes och tändstickor.

Av varför inte - 11 november 2011 20:12

absolut ingenting. Vilken chock. Tänk dig mig sittandes framför datorn/tv och gör ingenting. Det kunde ni väl aldrig gissa.....

Nåja, är ledig i helgen och det betyder sovmorgon i morgon. Gud hjälpe mig om jag har huvudvärk i morgon, då är ingen rolig människa att ha att göra med.

Av varför inte - 11 november 2011 12:56

Amor vincit omnia et nos cedamus amori


"Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken"

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards