one-life-to-waste

Alla inlägg den 2 november 2011

Av varför inte - 2 november 2011 19:58

onsdag kväll, snart helg igen. Bara två arbetsdagar kvar tills man får sova igen.

Har tråkigt.....det finns absolut ingenting att göra. Har diskat, tittat på tv, ätit tre stycken trollerimix glassar och har nu tråkigt.

Arga snickarn på tv men tycker han är lite jobbig då han är så förbannat arg. Skulle kanske inte vara något bra program om han var den snälla snickaren. Snälla spika upp tavlan istället för: Va fan håller ni på med.


Av varför inte - 2 november 2011 14:56

har jag jobbat som en idiot och är helt slut i huvudet och nacken. Ska hem och vila för att om 16 timmar göra om allting igen... jippi vilket underbart liv man lever.

Av varför inte - 2 november 2011 07:06

Det är 2 november och det är 10 grader varmt ute kl 07 på morgonen. Vart fan tog vintern vägen? Någon som har lite snö över till oss så hör av dig.

Ska det fortsätta så här kommer vi inte att få någon snö i år. Jag vet att folk över lag skulle jubla men själv så blir jag förbannad. November har väl alltid räknats som åtminstone en höstmånad på väg mot en vintermånad men nu är det ju för fan på väg att bli en vårmånad. Vintern kom lite smått med minusgrader ett par veckor och sen puff blev det vår. Betyder det att vi kommer att få sommartemperaturer till jul? Tomten kommer att behöva hjul på släden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards