one-life-to-waste

Alla inlägg under september 2017

Av varför inte - 1 september 2017 14:36

Att chefen för ComHem går och på Facebook och bönar till Discovery att lösa problemet så folket kan få se ett kärt landslag spela fotboll?? Undrar om det inte är mer egen intresse i den frågan än vad folket vill se? Personligen har jag varit med om samma sak ett antal gånger men då med Telia och Discovery. Visst vid senaste gången var det också fotboll på tv och Telia bad om att släppa kanal 5 fri just för att folket ska kunna se fotboll. Är inte det en idiotisk förfråga? Är fotbollen verkligen så jävla viktig att man bönar och ber om att få sända kanalen? Om alla parter skulle ta och lugna ner sig så är kanalerna tillbaka inom max en vecka (som de alltid har gjort…). Visst ni missar Sverige spela fotboll men det går ju inte så där jättebra för dem i alla fall just nu (vilka var det som förlorade igår?????) Den matchen hade ni förmodligen gärna missat!!

I-världsproblem så det sjunger om det. Ta och sätt er ner med era nära och kära och umgås lite istället för att glo på tv hela dagarna.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards