one-life-to-waste

Alla inlägg under januari 2017

Av varför inte - 23 januari 2017 14:35

Att argumentera mot en psykolog/beteendevetare är som att slå sig själv blodig i huvudet mot en murad vägg. Hur eller vad man än säger så har hen ett motargument som man sedan inte längre kan säga något mer om, slutdiskuterat. Hen är så insnöad på sitt psykologmedvetna leverna att ingen annan verkar ha något vettigt att komma med. Det spelar ingen roll om man så pratar om politik, barnuppfostran, djurhantering eller spritsorter så är det end of discussion i och med hens ord.


Att jag inte lär mig att börja diskutera över huvud taget. Bara låt allt passera utan kommentar så mår vi alla bättre, speciellt jag. Idiot (alltså jag själv så behövs ingen kommentar om att inte kalla folk idioter. Jag får kalla mig själv vad jag vill och när jag vill)

Av varför inte - 20 januari 2017 21:56

Kunde inget annat än sitta med gråten i halsen och inse att vi nu i minst fyra år måste lyssna på en idiot som om och om igen kommer att tjata om att America is great! Inse att världen vi kände till inte löngre existerar. Nu existerar verkligheten där vem som helst med tillräckligt idiotiska idéer och tillräckligt stor mun som spyr ut allt utan någon som helst filter en dag kan sitta med nycklarna til världens undergång.

Idag var dagen då en orange mr Potato head blev ledaren för en världens största men inte allt för smarta länder.


Hoppas ni där på andra sidan den stora pölen inser vad ni gjort mot oss alla.


God bless all of us (synd att han inte existerar, skulle ha behövt honom nu.......)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards