one-life-to-waste

Alla inlägg den 18 november 2011

Av varför inte - 18 november 2011 19:52

Om det nu finns synska människor eller människor som kan hitta saker som folk tappat bort borde inte dessa då hjälpa t ex polisen med att hitta brottslingar osv. Det är sällan man hört att polisen tagit hjälp av just synska människor. Såg ett program om det för ett par månader sedan. Där polisen anlitade tre olika människor som alla påstod sig vara synska. Dem fick i uppdrag att hitta försvunna människor. Dem hade under sina karriärer tydligen hjälpt hundratals människor att hitta sina nära och kära. Gissa hur det gick för dem? Åt pipsvängen. Ingen av dem hittade några som helst ledtrådar eller någonting alls som var till hjälp för polisen. En av dem synska personerna sa i ett av fallen att personen var död och hade så varit en längre tid. Tror att kroppen skulle finnas någonstans där det fanns mycket vatten. Gissa hur det gick med den ledtråden? Den visar inte stämma utan några veckor senare hittades den försvunna personen i Florida, levande och pigg och kry.
Därför tror jag inte på att det finns synska människor. För om dem nu är så duktiga som dem påstår varför visar dem det inte mer……..
Skitsnack det är vad det är…….

Av varför inte - 18 november 2011 19:51

"Det bor en ängel i mitt rum. Hon har sitt bo ovanför mitt huvud"



Det måste väl ändå vara en av de vackrast sångtexterna som skrivits. Den får en att må bra.
Tanken att aldrig vara ensam även om livet känns tungt och jobbigt. Det finns alltid en ängel i rummet hos dig.

Av varför inte - 18 november 2011 19:48

Satt igår och lyssnade på P3:s Christer på eftermiddagen och gästen i programmet hade aldrig sett en porrfilm och vill ha tips på en bra sådan som hon kunde titta på.
Kom och tänka på om man själv sett en sådan film eller om jag är sån där duktig och pryd tjej. Tänka sig att nej det är jag inte. Har nämligen sett en porrfilm, en enda gång för många många år sedan. Vet inte varför och kommer heller inte ihåg "handlingen" i filmen förutom att dem hade sex lite här och där samt med nästan allt som rörde sig. Kommer dock ihåg att jag efteråt tänkt: Nej tack, sex ska jag inte ha.
Kommer förbannat nog inte ihåg varför i hela friden jag tittade på filmen. Förmodligen var man nyfiken……..

Av varför inte - 18 november 2011 19:44

Det har nu gått en vecka och har kommit över tröskeln vad gäller suget efter någonting sött. Den försvann efter så där tre dagar. Känner inte längre behovet att stoppa i mig godis eller en isglass som jag vet att jag har i frysen.
I helgen har jag tänkt festa till med micropopcorn, köpte ett 10-pack igår som räcker ett tag framåt. Sen får vi se om jag tar till läsk eller apelsinjuice. (Ett tips popcorn och apelsinjuice….gott).
Känner mig hur duktig som helst med tanke på att jag inte ätit någonting onyttigt på snart en vecka. Om det inte blir mer än en vecka så var jag åtminstone duktigt en kort stund och det bevisar att jag kan…..bara jag vill.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards