one-life-to-waste

Alla inlägg under februari 2012

Av varför inte - 29 februari 2012 14:10

Björn Ranelid inte skulle vara med i Melodifestivalen? Det heter Melodifestival inte Poesifestival. Trodde att man skulle sjunga på något sätt inte prata. Blir personligen inte så ledsen om han skulle bestämma sig för att hoppa av nu när han är så mobbad av alla. Vad hade han trott skulle hända? Att alla skulle tycka att bidraget var fantastiskt och dem gladeligen skulle skicka honom till Azerbajdzjan? Visst vill inte Sverige vinna så skicka gärna honom dit men kom sen inte och klaga på att: Vi vann inte nu heller.


Artisterna som är med i Melodifestivalen har för stora förväntningar. Alla tror 110 % på att folk kommer att älska deras bidrag och att dem kommer att vinna. Årets tävling har varit den sämsta på åratal. Nu skiter jag fullständigt i vad Sverige skickar till Eurovision.


Om nu någon av bidragen ska vinna så röstar jag på Dead By April.........

Musik · Tv
Av varför inte - 29 februari 2012 12:04

Har funderat åter igen på att skaffa mig en tatuering. Problemet är att jag inte vet vad jag ska ha för motiv.


Först tänkte jag mig ett finskt lejon men då måste den bli rätt stor då lejonet är rätt detaljerat.


 


En symbol som jag sett i tv-serien Twin Peaks men risken är att den är för tråkig och enkel.


 


Har också funderat på en fjäril, en ros eller åsnan Ior.


 


 


Eller kanske en skyddsängel för att påminna mig själv om att jag inte är ensam.


 


Vill att tatueringen ska representera mig och min personlighet så då lutar det mot Ior i alla fall……..

Av varför inte - 29 februari 2012 11:50

Har varit i kontakt med en kille via mailen i ett par månader nu och hittills har vi väl klickat. Vi har ungefär samma tankegång och vi befinner oss ungefär på samma nivå i livet. Vi har kunnat prata om det mesta och även om vi hade en liten duns (han gillade inte mitt sätt att svara på ett mail och efter det har mailen blivit korta och konsista) så har vi fortsatt mail.


Vi bor ungefär 20 mil från varandra vilket egentligen inte spelar någon roll då mail kan åka runt jorden om det så krävs.

Han jobbar dock ibland ganska nära mig och hittills har aldrig frågan om att träffas kommit, förrän nu.


Blev vettskrämd när jag läste hans senaste mail. Vill jag träffa honom? Vad vet jag egentligen om honom? Varför vill han träffa mig? Varför? Varför? Varför?


Vad fan gör jag nu?


Känner att det finns risk att detta utvecklar sig till ännu en "post-it kille" situation (läs tidigare inlägg om honom).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards