one-life-to-waste

Alla inlägg under mars 2012

Av varför inte - 31 mars 2012 22:27

Då jag knappt sov allt föregående natt tänker jag nu gå och lägga mig och hoppas på mer sömn......

Av varför inte - 31 mars 2012 22:27

Då jag knappt sov allt föregående natt tänker jag nu gå och lägga mig och hoppas på mer sömn......

Av varför inte - 31 mars 2012 20:52

vad hjälper det att en hel värld släcker ner sina lampor under en timme? Inte ett skit så därför tänker jag tänka varje jäkla lampa jag har ....där fick du världen.


Känner mig deppig och sjuk ikväll. Eller sjuk är jag ju inte då skiten sitter i bröstet och vägrar komma fram.

Sitter då här i soffan, lyssnar på musik, tittar på tv och nätdejtar.

Kunde ha det värre......

Av varför inte - 30 mars 2012 21:36

har inlett en konversation med post-it killen. Hur i helvete ska detta gå till? Vad ska jag säga? Kanske borde vara ärlig? Men är han? Ska luska ut det och sen bestämmer jag.

Av varför inte - 30 mars 2012 21:31

med frusen tigerkaka och apelsinjuice...jamjam.


Får väl ta och ha mig lite lördagsmys i morgon istället...måste ju handla och hann liksom inte med det så man får ta det man har och det blev frusen kaka och juice.

Bättre än ingenting.

Av varför inte - 30 mars 2012 20:34

Och förhoppningsvis har han nu fattat poängen...... Han försökte dock med en sista flirt. Bye bye post-it killen.

Av varför inte - 30 mars 2012 14:10

Varför är det så viktigt att tjejen har bra självförtroende? Ok visst det är väl bra tjejen vågar lite och inte bara sitter som ett mähä i ett hörn och inte säger något. Men att killarna söker efter någon med bra självförtroende gör att vi som kanske inte har vårt självförtroende på topp känner oss lite vilsekomna.

Vi kanske inte vågar ta steget och skriva lite flirtiga mail det första vi gör. Jag göri alla fall inte det. Förresten så vet jag aldrig vad jag ska skriva för att fånga killens uppmärksamhet.


Nu kanske ni har fattat att jag har åter provat på internetdejting och det går som det brukar, käpp rätt åt ett håll.

Har kommit i kontakt med ett par killar. Sen finns det fortfarande dem idioter där ute som bara är ute efter en sak men dem struntar jag i.

Problemet är att jag inte kommer på vad jag ska skriva till dessa killar som finns där ute. Hur fångar man deras intresse när man inte vågar skicka ett halvsnuskigt/flirtigt mail?


Skulle önska att jag kunde skicka iväg ett mail som lyder: Hej, du låter som en trevlig och smarrig kille. Hör gärna av dig till en härlig tjej som vet vad hon vill.


Problemet ovanstående är att jag kan inte kalla en okänd person för smarrig och dessutom vet jag inte vad jag vill.

Vi får väl se hur det går.


Nu har i alla fall post-it killen slutat skicka flirt till mig. Jag tror inte han förstår vem jag är utan han ser bara att jag bor i samma stad som han och han chansar. Undrar vad han skulle säga om han visste? Skickar han en flirt till så ska jag överraska honom och tala om det för honom och sedan be honom att dra. Jag är inte intresserad av honom, han är en skitstövel av största rang.

Av varför inte - 30 mars 2012 12:15

Använder det väl inte så ofta. Hörde den första gången i tv-serien Huset fullt på 90-talet. Olsen tvillingarna som spelade yngsta systern Michelle i serien använde uttrycket frekvent. Rätt kul den med om man tänker på varför?


Don't have a cow



Jag skulle personligen vilja ha en ko, tycker dem är söta och vad skulle vara fel med att ha en ko på balkongen. Färsk mjölk varje morgon.

Eller vänta, nej tack. Mjölken smakar ko. Håller mig nog till köpemjölk, den med mindre smak av ko.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards