one-life-to-waste

Alla inlägg under december 2014

Av varför inte - 5 december 2014 14:23

Är det fler än jag i detta land som tycker att årets Idol-deltagare har sjungit extremt falskt och extremt dåligt under hela säsongen? Man skulle tro att det är någon sorts parodi på American Idol som tv4 kör. Jämför man dessa två program så är skillnaden enorm. I Amerika verkar allt vara professionellt ut i fingerspetsarna, deltagarna kan sjunga allt man slänger åt dom, dom kan röra sig bekvämt på scenen och alla agerar som stora stjärnor.

I Sverige är det mupparnas afton fredag efter fredag. Att ingen, inte ens juryn, reagerar och gör något åt saken säger ju bara en del om kvalitén på svensk tv.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards