one-life-to-waste

Alla inlägg den 28 november 2011

Av varför inte - 28 november 2011 12:02

Igår kväll så upptäckte jag till min glödje att det snöade ute. Dock fem minuter senare var det snöovädret över. Men det var ändå första snön för denna vinter även om den hann smälta långt innan den kommit ner i backen.


Det ser ut att bli den enda snön i vinter så jag får väl glödjas åt att jag i alla fall sett snöflingorna. Saknar snön..........

Av varför inte - 28 november 2011 11:55

att hitta en julklapp till en pappa som har allt och inte behöver någonting. En pappa som är lite gammalmodig vad gäller allt och en pappa som tycker att till jul ska man ge bort ett äpple (typ som han fick när han var liten). En lite tråkig pappa med andra ord.


Har förslag på en blodtrycksmätare och en stegräknare.


Behöver fler förslag.

Av varför inte - 28 november 2011 10:42

ha en person runt dig som hela tiden måste kommentera allting. Att vattnet kom snabbt ur kannan när hon hällde ur den, oj vad mycket det låter när hon rör om i koppen, oj vad mycket smulor det blev, vad kallt det var ute i morse, titta solen skiner ute osv osv osv osv......Detta var bara från idag.


Du vet en sån där person som måste kommentera t ex film man tittar på och du känner att för varje kommentar kommer du närmare kokpunkten. Grattis till mig. Så har jag det varje jävla dag hon jobbar.


Silence is golden! Den frasen har hon nog aldrig hört.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards