one-life-to-waste

Alla inlägg under juli 2015

Av varför inte - 9 juli 2015 10:02

Idag av någon anledningen känner jag mig extra stor och tjock. Vågen visar att jag inte gått ner ett enda hekto och det är deprimerande. Känner mig uppblåst, tjock, fet, stor, äcklig allt ni kan tänka er. Är en stor fet klump.


Varför kan inte min hjärna hänga med viktnedgången och försöka intala mig att du ser bra ut med tanke på att du förlorat 45 kg. Men nej då, hjärnan säger att det är inte nog, jobba hårdare!!!! Jävlar....

Av varför inte - 7 juli 2015 11:34

Är det bara jag som tycker att dom grekiska ministrarna som man sett på tv senaste tiden är lite sliskiga och slimiga? Får gåshud varje gång jag sett den nu f d finansministern. Nackhåret reser sig och det går rysningar i kroppen. För att inte tala om deras premiärminister. Jag tar ingen av dom på allvar, tycker mest båda har pratat strunt och uttryckt sig arrogant.

Men det som besvärar mig mest är att bådas sätt att vara och prata påminner om något helt annat än politik. Ush!!!

Av varför inte - 3 juli 2015 11:58

Jag har för första gången på säkert 15 år köpt en baddräkt. Inte för om jag vet om jag ska ha på mig den men jag har en om jag skulle känna för att hoppa o plurret. Gillar baddräkten av en enda anledning: Den håller in min slappa degmage…..  Det kändes inte ens jobbigt att prova den i affären vilket jag aldrig hade gjort tidigare. Hade nog tagit en storlek som jag tror skulle passa, hoppas på det bästa och köpa den. Nu gick jag faktisk till provhytten och provade den på riktigt. Den satt som en smäck. Måste erkänna att man såg rätt ok ut i den…Hade kanske hoppats på att den skulle ha haft ben, för mina ben, överdelen av låren är lite slappa och hänger så önskar att något kunde hålla in huden. Kanske skulle ha köpt en grodmansdräkt, en med korta ben och armar….. Kanske till nästa sommar för att se vart detta bär av med slapp och hängande hud……  

Av varför inte - 3 juli 2015 11:31

Ibland krävs det något för att ändring ska bli aktuell. Det spelar ingen roll hur mycket vi andra försöker pusha, påpeka eller tvinga fram det. Det händer när personen är redo. Men problemet är att man har hört detta så många gånger tidigare att man liksom har tappat förtroendet så jag tänker den här gången inte hoppas allt för mycket förrän jag ser det med egna ögon. Men en början är att det inte kom från oss den här gången, inget vi tvingat fram utan det kom från rätt person.

En tuff tid framöver om det nu fortfarande är aktuellt. Mycket kan hända under en natt har vi upptäckt. …..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards