one-life-to-waste

Alla inlägg under december 2011

Av varför inte - 30 december 2011 21:47

Gå och lägga mig. Tackar för idag och förmodligen för i år också. Vi hörs igen nästa år om nu någon skulle bry sig.

Av varför inte - 30 december 2011 21:30

måste man börja skjuta nyårsraketer dagen innan? Tänk på alla stackars djur som kommer att få det förjävlig i morgon natt, varför utsätta dem för mer lidande än nödvändigt. Dessa jävla idioter som inte tänker längre än näsan räcker.

Av varför inte - 30 december 2011 21:04

ikväll så jag håller på att ...... Gissa vad jag gör en fredag kväll? Titta på Little Fockers. En urdålig film men har liksom inget annat att titta på. Jag önskar av hela mitt hjärta att det skulle hända något i mitt liv, bara något litet som piggar upp stämningen lite. I morgon kommer jag sitta hemma ensam på 12 slaget och se hur människorna skjuter upp tusentals kronor upp i himlen.. Hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar och hatar mitt liv. Hatar, hatar, haar, hatar, hatar...

Av varför inte - 30 december 2011 19:40

och tomtarna har fått flytta ner i sina lådor igen. Får komma fram om ett år igen om dem varit snälla.

Känns skönt att ha fått plocka bort dem, var sååååå jävla trött på dem.


Idag har jag suttit 45 min i telefonkö till HP. Gissa om jag var mör i huvudet efteråt. Fick dock fart på datorn och nu verkar den fungera som den ska. Som tur var så var det inte min dator som krånglade. Min verkar fungera hur bra som helst. Skönt att kunna sitta framför tv:n med min lilla knäkudde och min lilla nya vän Petronella....vet att det är löjligt att döpa sin dator men hon är den enda vän jag har.......

Av varför inte - 29 december 2011 22:10

Sitter framför dumburken och tittar på Fawlty towers. Gillar inte serien men det är ju inget annat bra på tv:n ikväll.

Önskar mig ett liv, av något slag. Snälla.

Av varför inte - 29 december 2011 22:01

glad över nyårshelgen? Personligen tycker jag att den är en av årets mest tråkiga och ensamma helger. Hur kul är det att inte ha någon att kyssa vid 12-slaget? Hur kul är det att sitta ensam och vänta på att klockan ska slå 12. Hur kul är det att försöka hålla sig vaken bara för att och sedan stupa i säng av utmattning.....

Hatar att vara ensam. Hatar att inte ha någon att dela mitt liv med. Hatar post-it killen....... Ja han fick vara med på ett hörn.

Av varför inte - 29 december 2011 21:53

så var julen över för i år. För att sammanfatta min jul så säger jag bara...tråkig. Fick en julklappar och är nöjd med dem men annars så var julen jobbig. Glad att det är över. Bara 12 månader kvar till nästa....

Jag bestämde mig dock för att köpa mig själv en liten julklapp i form av en ny dator. Lite dyr klapp men är helnöjd och sitter vid den nya leksaken just nu. Tog 5 min att få igång den med all installation som behövde göras i form av virusskydd osv. Är en jäkel på datorer..... Får skryta.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards