one-life-to-waste

Alla inlägg den 10 november 2011

Av varför inte - 10 november 2011 10:07

Vad är det för speciellt egentligen med Zlatan Ibrahimovic? Är han verkligen så speciell som alla påstår att han är? Är han verkligen en fotbollskung?

Personligen tycker jag att han är en uppsnofsig rikemans fjant. Ser inget speciellt med honom. Han är inte snygg, han är ingen teamspelare, han anser sig själv bättre än alla andra och han är otroligt jobbigt att se och lyssna på.

Att han nu skrivit en bok om sitt liv förstår jag inte heller. Hans liv är väl mer speciell än någon annan av alla tusentals fotbollspelande människor i detta land.

Ni kanske har förstått att jag INTE är fotbollsintresserad och spelare som Zlatan, Beckham och gänget gör ju att man inte vill bli intresserad heller.

Om det hos någon har stigit åt huvudet att ha pengar så har det gjort det hos…..!!

Av varför inte - 10 november 2011 07:35

Vaknade i morse med skitont i vänster armbågsled. Kunde knappt sträcka ut armen. Leden känns stel och tjock även om den inte är tjock. Har kanske sovit på armen men problemet är att jag sover på höger sida eftersom jag inte kan andas om jag sover på vänster sida (har nog en polyp i näsan som täpper till). Hur som helst så känns leden fortfarande stel så vi får väl se vart det bär av. Trodde att det bara var fingrarna som spöka men icke sa nicke.

Det var i alla fall inte minusgrader i morse vilket är synd. Trodde nästa, bara nästan att vintern var på väg.

Har fått en kompis på jobbet. En rätt stor fluga flög in i mitt rum nyss. Vet inte vart han tog vägen nu men han hälsar på lite då och då. Borde inte han sova nu? Världen är inte riktigt rätt just nu, allting är lite upp och ner.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards