one-life-to-waste

Alla inlägg under februari 2013

Av varför inte - 28 februari 2013 13:40

Anledningen till att folk envisas med att klicka i sina relationsstatus på Facebook är bara att dem förväntar sig någon sorts reaktion från sina ”vänner” när det antingen ändras till ”Har ett förhållande” eller ”Singel”.

Med tanke på hur lite folk faktiskt jobbar med att få sina förhållanden att hålla kanske man ska skita i att ändra sitt status. Men som sagt folk är bara ute efter reaktioner från andra….  Personligen kommer jag ALDRIG ändra mitt relationsstatus även om jag mot förmodan en dag ev skulle ha en relation. Så länge jag och min respektive vet om det behöver ju inte hela jävla världen behöva veta det. Men som sagt….alla är vi olika tydligen.

Av varför inte - 16 februari 2013 23:01

Ok f rom nu gällen ingen kontakt vare sig med mail eller sms. Tänker inte vara den som tar första steget. Jag har tröttnat eller rättare sagt jag har gett upp. Tåget har gått och han blev kvar och jag skiter i det.

Nu gäller det att ta nya tag och hitta någon som verkligen vill ha mig........

Av varför inte - 11 februari 2013 21:19

Ibland tror jag världen är full av idioter. Idioter som inte fattar när man förklarar saker för dem. Idioter som tydligen tycker att världen är rättvist. Skit på er säger jag bara för att inte komma på ett bättre uttryck. Världen är allt annat än rättvis. Det finns ingen rättvisa när idioter får bestämma.

Av varför inte - 11 februari 2013 21:07

någon att prata med om det som händer just nu. Är den mest veliga människan på denna planet och allt dett skadar bara människor. Människor som inte ska behöva lida pga mig. Sårar bara utan att egentligen veta hur jag ska göra saker och ting annorlunda.


Jag skulle behöva ha en stöttande axel att få gråta mot och någon med stort hjärta och stora öron för allt mitt tjatter.

Jag är en hemsk människa och vet om detta men jag kan inte göra något åt det.....

Av varför inte - 9 februari 2013 20:24

Där försvann den drömmen. Just då kändes det som en bra idé men nu är jag inte lika säker. Känns som att jag gjort ett stort misstag, ett misstag jag inte kan ångra. Men det är så här mitt liv är, det går upp och sen går det ner igen djupt.

Av varför inte - 1 februari 2013 14:00

Jag är så jävla trött på att hela tiden få frågor som: Vad längtar du efter? Vad saknar du? Gillar du inte närhet? Blablabla…..  


Får jag en sådan fråga igen så vet jag inte vad jag tar mig till….. Då lär han få en långt utlägg som slutar i att jag aldrig mer hör av mig till honom.


Jag vet väl för fan inte vad jag längtar efter. Sånt går man väl inte runt och tänker på. Jag längtar efter att han ska sluta med sina tråkiga och envisa frågor.

Jag saknar min ensamhet som den var tidigare, innan jag lärde känna honom. Längtar tillbaka till den tiden. Undrar hur han skulle reagera om jag svarade så på frågorna? Han kanske skulle lämna mig ifred.


Känner bara mer och mer att den karl behöver hitta sig själv en tjej och den tjejen är tyvärr inte jag…. Usch….

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards