one-life-to-waste

Alla inlägg under juli 2017

Av varför inte - 31 juli 2017 13:01

Jag vet att orsaken till att jag irriterar mig på människor över lag är mitt eget fel, som vanligt. Det är som jag sagt hela tiden: Det är mig det är fel på medan alla andra är helt normala.


Men jag önskar av hela mitt hjärta att det skulle vara tvärtom för jag orkar inte med att lyssna på folk längre..........

Av varför inte - 31 juli 2017 12:30

Kan inte människor i detta land göra annat än klaga på vädret? Idag kom så packet tillbaka från semestern (friden är över nu.....) och vad är det första man gör? Klagar på vädret så klart.

Vart är sommarvärmen? Varför har det varit så kallt? Varför, varför, varför????


Är så jävla trött på att man hela tiden ska klaga. Vädret blir ju inte bättre men klagas ska det göra för det är människans natur! Och svenskarna är jävligt duktiga på att klaga på just vädret.

Jag har i alla fall haft solsken 90 % av tiden den här sommaren. Det har regnat väldigt lite. Men tydligen är inte 23 grader varmt nog för svensken under sin semester.


Det finns de som har större problem att tampas med än vädret här i livet. Något många glömmer bort bara för att semestern inte blev så lyckad av förmodligen någon annan anledning än jävla vädret.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards