one-life-to-waste

Alla inlägg under maj 2014

Av varför inte - 16 maj 2014 11:23

Jag har alltid trott att man efter att man gjort misstag och förlorat något att man lärt sig en läxa och försöker undvika samma misstag. Tydligen gäller inte denna regel för alla. Efter att ha gjort samma misstag åtminstone två gånger (vad vi vet) så verkar hen inte ha lärt sig sin läxa. Att hen gång på gång utsätter sig själv, sina barn och sina föräldrar för detta får mig att börja tvivla på att det någonsin kommer att bli bra igen.


Det enda ordet jag kan komma på om hen just nu är FEGIS. En fegis som inte vågar inse sina problem. En fegis som inte vågar berätta om sina problem. En fegis som inte vågar söka hjälp för sina problem. Jag trodde jag var den barnsliga av oss men om sanningen ska fram så har hen aldrig vuxit upp och börjat ta ansvar för sina handlingar.


Vill inget illa innerstinne men en del av mig önskar att hen förlorar allt av värde för hen för att sedan kanske, men bara kanske försöka bygga upp förtroendet som åtminstone jag tappat för länge länge sedan.


Har nu kommit till en punkt att jag inte längre bryr mig. Gör vad fan du vill, förstör ditt liv, låt dina barn växa upp med en idiot till förälder jag bryr mig inte längre.

Av varför inte - 16 maj 2014 11:16

Den mest idiotiska beskrivningen på vad en kille söker måste ju vara: Någon med ett behagligt yttre.


Vad fan betyder det? Förmodligen ville han inte skriva att han sökte någon som var snygg för då anses han som en ytlig person.

Hur i helvete ska man veta om man har ett behagligt yttre? Bara en reflektering….

Av varför inte - 9 maj 2014 12:35

Är fullständigt ointresserad om vem/vilka som vinner Eurovision song contest så länge inte Sverige gör det. I år är chansen nog rätt liten  med tanke på att ett bidrag pga sitt utförande snappar åt sig en hel del röster. Tänker inte säga vilket för då är risken att man får sig en utskällning.


Min favorit var dock Israel som INTE ENS gick till final. Hur tänker man när man skickar ett land som Polen med en enerverande och irriterande låt men låter Israel med hebreisk rock inte gå vidare?

Av någon anledning är just hebreiska ett underbart språk att lyssna på, i tal och i sång. Önskar dock att hon hade sjungit hela låten på hebreiska men man får väl vara glad över det lilla.


Om man nu ska se vilka som är mina favoriter i finalen (som jag inte bryr mig om, jag lovar) så håller jag på Ryssland, Italien och Slovenien. Ok håller väl en tumme för killarna i Finland också (som man tydligt märker har sina influensa hos The Killers…… dock inget negativt).


Musik · Tv

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards