one-life-to-waste

Alla inlägg under juni 2018

Av varför inte - 28 juni 2018 12:59

Har de sista dagarna varit mer eller mindre deprimerad och nedstämd. Just nu går ingenting min väg och det känns bara mörkt och jobbigt. Ser inga ljusglimtar över huvud taget för mig själv eller för mina närmaste. Just nu verkar allas våra liv ha kommit in en ond spiral och vet inte om någon av oss kommer att ta oss ut ur spiralen med hälsan i behåll. Tror att det tyvärr snart kommer att smälla ordentligt och vi förlorar någon i familjen på något sätt. Det är den enda utvägen om inget positivt händer snart. Vissa av oss är redan mer nedgångna än andra men det är tyvärr vi som är tysta och håller allt inom oss som kommer att vara de som drabbas av något snart…….


Är i alla fall jävligt tacksam att jag inte har någon partner just nu. Visst hade det varit skönt med lite stöttning men jag tänker då inte dra in någon mer i vårt skit. Tänker inte ”presentera” en respektive till denna cirkus. Hen skulle ju fundera vad fan det är för fel på oss. Det gör ju t om jag och då tillhör jag familjen. Det är något allvarligt fel på oss det måste jag erkänna. Den ena är ju värre än den andra. Det beroende till idioti, det är ett stort gap.


Har senaste tiden drömt konstiga drömmar utan sammanhang eller förklaring. Stöld, vägarbete, promenader i mörka skogar, ensamhet osv. Sover också oroligt och är otroligt trött på kvällarna eller egentligen mera apatisk och orkeslös. Har ingen lust att göra något så därför går jag och lägger mig vid kl 20 bara för att slippa vara vaken. Inte ens böcker har en dragningskraft längre vilket är ett stort problem då böcker tidigare varit ett sett att drömma mig bort från allt skit.


Hur länge tar det innan det faktiskt yttrar sig på något annat sätt än apati och orkeslöshet? När kan jag förvänta mig att jag blir sittande som en lallande idiot och inte orkar röra på mig? När kommer jag att gå in i den berömda ”dörren”? Just nu är den dörren halvt stängd och inget ljus sipprar ut från springan.



Inte ens fotbollen igår gick min väg...... Men får väl glädjas aåt tt jag fick må lite bättre i lördags i alla fall.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards