one-life-to-waste

Alla inlägg den 7 november 2011

Av varför inte - 7 november 2011 21:16

Top Gear och vindruvor. Visst låter det som en underbar kväll? Not! Hatar kvällar. Dem betyder att man snart måste gå och lägga sig och sedan gå till jobbet för att sedan göra om allting igen.


Av varför inte - 7 november 2011 20:51

nu är hon i farten igen, grannen. Hon sitter och sjunger för sig själv på fyllan. Hade väl inte gjort så mycket men hon kan ju INTE sjunga.

Tycker lite synd om henne även om man inte ska göra det. Hon är närmare 50, har inget jobb och sitter på en måndag och dricker lådvin och sjunger för sig själv.

Hon skulle kunna vara jag om si så där 20 år minus lådvinet....jaiks.


Är det som att se sig själv i framtiden? Ensam, isolerad, ingen familj, inga vänner, inget jobb och som den enda tröst i denna värld är spriten.

Av varför inte - 7 november 2011 20:44

om man gjort slut med sin pojk- eller flickvän? Går världen verkligen under? Förstår inte hur man kan sitta och gråta sig själv till sömn över att en relation är slut. Ta dig i kragen och gå vidare för Guds skull!

Jorden snurrar fortfarande runt solen. Morgondagen kommer fortfarande och du lever. Man dör inte av ett brutet hjärta man blir bara starkare!

Av varför inte - 7 november 2011 20:22

gjort av med 198 kr på två stycken stjärnor på fot. 99 kr/st på Ö & B som hittat.

Lika bra att passa på när dem fortfarande finns kvar. Hade man väntat till helgen hade dem varit slut för länge sedan.


Så idag fick man då veta att S är på sjukhus, igen. Förhoppningsvis när S kommer hem så blir det lite mer action och lite mer gjort än tidigare.

Dem hade tydligen hittat något igen men vad vet jag inte. Förhoppningsvis blir det snart bra och livet kan återgå till det vanliga igen för alla.


Sitter nu och tittar på Ice Road truckers på History channel och ska snart gå och lägga mig efter en jobbig dag med en pratkvarn som malde på i 16 mil. Gissa om jag är trött i öronen.

Av varför inte - 7 november 2011 07:33

depressionen tagit fart igen. Tror att helgen i sig gjort saken värre. Kunde inte göra det jag ville i lördags och gårdagen gick i depressionens tecken. Jag känner inte så här bara för mig själv utan även för mitt syskon. Vi kommer inte alltid överens och gudarna ska veta att jag inte alltid tänker snälla tankar men nu går B genom någonting som jag inte vet om B orkar sig igenom. Att ha en partner som hela tiden bara klagar sig och ligger till sängs gör väl inte B:s liv enklare.

Nu har väl S egentligen rätt att klaga med tanke på allt men lite ska man väl ändå anstränga sig med tanke på att dem har lilla H.

Tror inte att förhållandet kommer att hålla, vilket i sig är tråkigt då B inte klarar av att vara ensam vilket vi har sett ett antal gånger under årens lopp. Men om inte S tar sitt arsle ur sängen och börjar göra någonting så kommer det att sluta i det.

Det vore kanske inte så hemskt med tanke på att jag på sistone tycker mindre och mindre om S. Irritation är ett ord som ploppar upp…..

Av varför inte - 7 november 2011 07:04

Fredag kväll tvingade jag mig själv att vara vaken till cirka 22:30 och sen orkade jag helt enkelt inte längre. Hade jag inte lyssnat på mig själv hade jag lagt mig vid 21......

Lördagen vistades på toaletten och soffan pga huvudvärk hela dagen fram till kl 16 då jag äntligen såg en ljusning. Kvällen spenderades framför dumburken och den andra burken..datorn. Blev hänvisad till helvetet av en kille från Stockholm men hade inte lust att åka dit eftersom det är så varmt där och jag HATAR värme.

Söndagen spenderas framför dumburken. Vilade upp mig efter en jobbig lördag.

Visst låter det som en kul helg?

Kan slå vad om att nästa helg kommer att se ut på ungefär samma sätt förhoppningsvis utan huvudvärken och toabesöket.... och hänvisningen till helvetet.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards