one-life-to-waste

Alla inlägg den 8 november 2011

Av varför inte - 8 november 2011 21:07

normalbyggd människa? Vem säger vad som är normalt? Vem säger att jag är normal/onormal? Vem säger att du är normal/onormal? Varför denna besatthet att vara normal? Om alla är normala vore världen en tråkig planet. Tacka vet jag att vara onormal....som jag. Har inte ett normalt ben i min kropp.

Av varför inte - 8 november 2011 20:30

med allt. Är det inte det ena så är det andra. Det sägs att det onda kommer i tre, vad är det tredje? Väntar.

Nu får väl saker lugna ner sig lite. En liten ljusglimt kan man väl få eller är det för mycket att begära.

Hatar livet just nu eftersom den verkar hata mig.


Fan, skit, fan, skit, fan, skit, fan, skit, fan, skit, fan, skit, fan, skit, fan, blöäääääääääää!!!!!!

Av varför inte - 8 november 2011 20:14

fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,

fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, skit!

Av varför inte - 8 november 2011 11:47

pratar i telefon. Har gjort så den senaste timmen. Fan heller att det är jobbrelaterat så mycket som det skrattas och skämtas.

Bara för att man råkar ha lite att göra på jobbet betyder inte det att man ska ringa sina vänner och prata bort tiden. Tack och lov att jag får vara ensam resten av veckan, blev för mycket igår med pladdret mil efter mil.


Är på ett sådan humör idag att allting känns förjävligt. Är arg av någon anledning, vet inte riktigt varför. Småsaker får mig att koka. T ex att kollegan hela tiden ska kommentera allt som hänt sedan vi sågs igår. Jag bryr mig inte om vilket tv-program som gick igår kväll och som var värt att se eller vem som köpt hus vart och med vem eller vad hände med någons ex. Skvaller kallar jag det för och HATAR skvaller om mig och andra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards