one-life-to-waste

Alla inlägg den 12 november 2011

Av varför inte - 12 november 2011 23:09

och jag funderar på att gå och lägga mig och läsa en bra bok. Håller på att läser böcker av Nora Roberts och av någon anledning kan jag inte sluta läsa hennes böcker. Har hittat en ny favoritförfattare.

Har ikväll suttit och moffat i mig micropopcorn och sett på Scream award och nu är jag trött, igen. Gud vilket tråkigt liv jag lever.

Om jag levt ett normalt liv hade jag varit ute och festat nu istället för att sitta här och tycka synd om mig själv.

Att jag hellre går och lägger mig i sängen och läser en bra bok betyder bara en sak....jag är gammal.


Sängen + boken väntar.

Av varför inte - 12 november 2011 20:53

Lapin kulta.


Han som pratar i reklamen har då aldrig i sitt liv sagt ett finskt ord rätt. Varför inte låta någon som faktiskt vet hur det uttalas prata i reklamen.


Det uttalas med ett av alla bokstäverna , alltså inte två P utan ett. Hur svårt kan det vara egentligen.  Irriterar mig varje gång jag ser reklemen.

Lär er språket innan ni sätter tänderna i reklamen.

Av varför inte - 12 november 2011 19:57

första dagen i mitt nya liv....igen.

Ska åter försöka mig på en nystart i livet. På måndag. Ikväll tänker jag moffa i mig micropopcorn och i morgon ska det ätas farsdagstårta och på måndag gäller det....inte äta något sött, dricka något sött och börja gå mycket. Tror inte att jag kommer att orka med det mer än max en vecka men då har jag i alla fall bandat en vecka......


To be continued.............

Av varför inte - 12 november 2011 13:00

Ab imo pectore – "Av hela mitt hjärta"

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards