one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 november 2011

Av varför inte - 21 november 2011 20:15

kan göra en tråkig och mulen måndagkväll? Jag har absolut ingenting att göra. På tv kommer det inget bra och då har jag över 50 kanaler.....wow att det ens är möjligt att det inte kommer någonting sevärt.

Har inga bra böcker att läsa, väntar på tre som ska komma på posten närmaste dagarna. Vill därför inte börja på någon bok.

Har hur många filmer som helst i hyllan som jag skulle kunna titta på men är inte på filmhumör.

Gå och lägga mig kunde jag i för sig göra men då är risken stor att jag somnar och det blir morgon och jag behöver gå till jobbet och där är hon........


Har ni några förslag på vad man kan göra tråkiga, mörka höst/vinterkvällar?

Av varför inte - 21 november 2011 19:50

Har precis tittat på film, ni vet den där filmen.... men vad ska jag göra nu? Nätdejtingen går trögt även om jag verkar ha fått en ny beundrare. Tydligen hade han tänkt på mig under nyhetspausen på Beck-filmen igår. Jaiks......vi känner inte ens varandra. Nackhåret reste sig på mig när jag läste det. Jag i min tur tänkte inte alls på honom, han är en främling..........


Kanske ska jag se film igen...kanske mår man bättre av att se andra lida.

Av varför inte - 21 november 2011 11:53

Det är jobbigt nu. Har ingen ork eller lust för den delen. Hur i helvete kan det bli så här efter en rätt ok söndag. Hoppas det blir bättre ikväll med lite film (gissa vilken film…….hmhmhm part 1) och kanske popcorn (micropopcorn då jag inte får äta vanliga popcorn pga min diet).

Jag vill hem……….

Av varför inte - 21 november 2011 11:41

Satt igår och "pratade" med en kille via datorn. Efter ett tag så skulle han göra någonting och frågade om vi skulle kunna ha mer kontakt via mail framöver. Visst varför inte tänkte jag. Gav honom en mailadress och han lovade höra av sig vilket är ok om han känner för det.

Sen skriver han det sista han gör att hoppas jag skulle sova gott vilket var snällt av honom men jag förstod inte riktigt vad han menade med: Du får gå och lägga dig, tänka igenom dina funderingar och komma till sans med dina tankar.

Vad fan menar han med att komma till sans med mina tankar? Sen avslutar han meningen med Kram.

Skrev ett lite spydigt svar tillbaka om att jag inte har några speciella tankar eller funderingar över någonting.


Jag behöver definitivt inte komma till sans med mina tankar kring honom om det är nu det han menar. Han är en flirt, en som för tillfället inte betyder någonting för mig. Har en känsla av att det kommer han inte att göra i framtiden heller då han inte varit helt ärlig mot mig. I hans kontaktuppgifter stod det att han är från en stad men i verkligheten bor han i samma stad som mig. Detta fick mig att dra mina öron åt mig och blev lite skrämd. Vad mer ljuger han om? Hittills har jag varit ärlig men kommer f rom nu vara mer försiktig med vilken information jag lämnar ut.

Av varför inte - 21 november 2011 08:16

Nu får man snart höra ALLT människan gjorde förra veckan….. Bryr jag mig? Är det någonting i mitt sätt att vara som visar att jag skulle bry mig? Vill jag veta vad hon har gjort? Skulle hon vilja veta någonting om mitt liv,,,,? Skulle inte tro det. Därför är jag väldigt fåordig om mitt liv. På sistone har jag märkt att jag inte pratar lika mycket om mig. Även om det skulle hända något så berättar jag det inte för henne. Kan ha att göra med att jag aldrig får en syl i vädret eller att jag helt enkelt inte vill att hon ska veta allt om mig. Jag har ett privatliv som jag vill ska förbli privat. Mitt helvete är mitt och ingen annans.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards