one-life-to-waste

Alla inlägg den 15 november 2011

Av varför inte - 15 november 2011 20:31

jobbig dag. Jobbet suger, arbetskamraten suger allt suger.

Det verkar som att jobbet skulle gå under utan mig. Allt bara för att jag inte kan säga nej. Fast idag fick chefen ett nej av mig och han kom liksom av sig.......hahahha


Kollegan är jobbigare än normalt. Prat, prat, prat, prat hela jävla tiden. Att en människa kan prata så intensivt till döva öron är ett mysterium.


Idag är jag bara så jävla trött på livet i sin helhet.


Tacka vet jag att jag snart ska gå och lägga mig i sängen och läsa en bra bok.........

Av varför inte - 15 november 2011 19:52

promenad på 45 min. Det här går ju hur bra som helst. Har hittills inte ätit någonting sött eller någonting alls på kvällarna. Eftersom ingen annan berömmer mig så gör jag det själv. Fan vad jag är duktig...........

Av varför inte - 15 november 2011 14:46

jag inte vill gå och se Breaking dawn på bio. Pga att man då kommer att få dela biosalong med en massa 11 åringar som sedan inte har hyfs nog att vara tyst under filmen. Kan du tänka dig hur en 11 åring reagerar när huvudrollsinnehavarna börjar ha sex på stora duken? Då ska det tisslas och tasslas och pratas med kompisen. Orkar bara inte med dessa småglin och deras trånande ögon efter Robert Pattinson eller Taylor Lautner.

Personligen går jag på bio för att se filmen inte skådisarna som spelar i filmen. Dessutom hatar jag människor som inte fattar att man ska vara tyst under filmen.

Av varför inte - 15 november 2011 11:31

jävligt trött på allt som har med jobb att göra.

Bara för att man inte kan säga nej eller fixar sitt del av jobbet så ska man utnyttjas.

Av varför inte - 15 november 2011 08:19

Nu på sista tiden har det stått en hel del om nya Twilight filmen Breaking dawn och kom på igår kväll att jag är inte intresserad av att se den. Ser inte alls framemot sexscenerna som alla pratar om. Det måste vara något allvarligt fel på mig. Jag måste vara sjuk. Eller också har jag under tiden som gått sedan föregående film växt upp och blivit "vuxen".

Film · Livet
Av varför inte - 15 november 2011 08:17

Nu är det hela -0,7 grader ute...betyder det här att vintern är på väg? Hoppas det. Saknar snön.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards