one-life-to-waste

Alla inlägg den 5 november 2011

Av varför inte - 5 november 2011 22:01

jag har haft idag. Vaknade kl 10 och var stel i nacken, kunde knappt röra på huvudet. Sedan kom huvudvärken. Blev värre och värre. Två Alvedon gjorde ingenting förutom att värken blev lite värre. Hade så ont att jag spydde flera gånger på förmiddagen utan någon som helst lindring på huvudvärken.

En ispåse över pannan och två Voltaren T tabletter samt en till ordentligt spya senare si så där kl 16 på eftermiddagen började jag äntligen se en ljusning i tunneln.

Vet inte om det var besöket på toaletten, ispåsen eller Voltaren T som gjorde susen men något var det. Tippar på det långa besöket på toaletten.

Av varför inte - 5 november 2011 21:33

Är det någon som följer serien Mike och Molly på Kanal 5. Ungefär som mitt liv förutom att jag inte har en polis som är intresserad av mig.

Är som Molly annars, har ett jobb som jag sköter och har en jobbig familj som mer eller mindre inte förstår mig och vad jag går igenom i livet som överviktig.


Hoppas dock på att någon kanske en dag ringer på min dörr.......

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards