one-life-to-waste

Alla inlägg under september 2011

Av varför inte - 23 september 2011 10:42

Om man sammanfattar hur jag skulle vilja vara som person så kan nog Callie i Grey´s anatomy summera ihop det bra. Förutom kanske det där med att vara lesbisk fast varför inte. Skulle kanske ha bättre tur i kärlek då...?

Hur som helst...hennes bästa egenskaper är att hon har skinn på näsan, låter ingen köra över henne, står för det hon tror på, säker i sig själv som människa och vänner som stöttar henne i alla väder. 



   

Livet · Tv
Av varför inte - 23 september 2011 09:04

är ännu en av dessa helger som får mig inse hur lite vänner jag egentligen har. Det är lite fest på gång i stan och enligt alla mina "facebookvänner" som bor i stan ska dem tid och ha kul. Är det någon av dessa som frågat om jag ska med? Är det någon som ringt och frågat? Har mitt kära syskon som anordnar festen frågat om jag ska med? Kan ni gissa svaret? NEJ INGEN HAR FRÅGAT. För ingen, ingen, ingen vill umgås med mig.

Så i morgon kväll kommer jag och sitta framför tv:n och titta på The A-team på tv och äta ostbågar och äta mig sakta men säkert mot min död.......

Av varför inte - 23 september 2011 08:57

Läste att Andreas "Idol" Karlsson inte äger ett enda IKEA-möbel. Tänkt så olika vi kan vara. ALLA mina möbler kommer från IKEA och trivs med dem. Dessutom kostar det inte skjortan att byta ut dem om man skulle tröttna. Om jag köpte en soffa för 20 000 kr så skulle jag nog inte byta ut den i första taget men om jag hittat en soffa för runt 2 000 kr så kan jag gladeligen byta ut den efter några år utan att förlora nattsömnen.

Dessutom tror jag inte att Andreas Karlsson skulle vilja visa sig på IKEA...det är alldeles för billigt för någon som betalat 30 000 för en duschblandare.........jösses.

Av varför inte - 22 september 2011 17:00

Är själv 33 år och tycker att en man får vara max 5 år äldre än jag och max 3 år yngre. Är jag då för kräsen?

Har via internetdejting kommit i kontakt med män som varit 40 och av någon anledning jag har inte fortsatt bekantskapen just av den anledningen att dem är för gamla. Några har haft barn runt 20 och då har jag definitivt avslutat bekantskapen eller inte ens påbörjat den. Men är det verkligen så fel att mannen har levt ett helt liv medan jag känner att mitt liv inte ens har börjat? Ja det är det. Känner hur nackhåret reser sig bara vid tanken.......

Varför känner man så egentligen? Han kanske är jättetrevlig och är Mr Right, det vet man aldrig och kommer aldrig att få reda på det heller då jag känner som jag känner.

Att han inte får vara mer än 3 år yngre har sin förklaring i att männen tar längre tid på att mogna och om han är 30 så kanske han åtminstone har lite vettiga åsikter och han har hunnit se lite mer av livet.
 
Förresten skulle mina föräldrar få en chock om jag kom hem med en äldre man och då menar jag ÄLDRE.......

Av varför inte - 22 september 2011 13:43

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards