one-life-to-waste

Alla inlägg den 22 september 2011

Av varför inte - 22 september 2011 17:00

Är själv 33 år och tycker att en man får vara max 5 år äldre än jag och max 3 år yngre. Är jag då för kräsen?

Har via internetdejting kommit i kontakt med män som varit 40 och av någon anledning jag har inte fortsatt bekantskapen just av den anledningen att dem är för gamla. Några har haft barn runt 20 och då har jag definitivt avslutat bekantskapen eller inte ens påbörjat den. Men är det verkligen så fel att mannen har levt ett helt liv medan jag känner att mitt liv inte ens har börjat? Ja det är det. Känner hur nackhåret reser sig bara vid tanken.......

Varför känner man så egentligen? Han kanske är jättetrevlig och är Mr Right, det vet man aldrig och kommer aldrig att få reda på det heller då jag känner som jag känner.

Att han inte får vara mer än 3 år yngre har sin förklaring i att männen tar längre tid på att mogna och om han är 30 så kanske han åtminstone har lite vettiga åsikter och han har hunnit se lite mer av livet.
 
Förresten skulle mina föräldrar få en chock om jag kom hem med en äldre man och då menar jag ÄLDRE.......

Av varför inte - 22 september 2011 13:43

Av varför inte - 22 september 2011 12:05

nu ska jag bara se till att hitta ett bra ställe men en lagom stor kulle, ta reda på hur man bygger och hur mycket det kostar....


 


Ser det inte helt underbart ut och det är ett riktigt hus i Wales.


 

Vill ha, vill ha, vill ha. Varför bo i en tråkig lägenhet när man bo i ett hobhus.

Av varför inte - 22 september 2011 10:26

hela tiden ska ha det värre än du har. Satt nu på morgonen på fikat och berättade då att jag åter börjat få ont i nacken med huvudvärk och pirrningar i huvudet. Är otroligt stram i nackmuskulaturen och det gör förjävligt ont att stretcha huvudet (som jag blivit tillsagt att sjukgymnasten att jag måste göra…). Upptäcker att medan jag berättar detta börjar "kollegan" stretcha sin nacke och innan jag ens berättat färdigt kläcker hon ur sig att hon också har ont och är stram i nacken. Det var inte henne vi pratade om…. Jag skiter fullständigt i att hon har ont i nacken. Det var min nacke vi pratade om..


Säger sedan att jag även på sistone börjat få mer besvär med halsbränna och har knaprat Novalucol som godis. Då börjar hon klämma sig själv på magen och berättar att hon har lite IBS-symtom och att hon sovit dåligt i natt pga magbesvär.


Igen det var inte henne vi pratade om. Att ha lite IBS-besvär är väl ingenting, har haft ont i magen i över ett år med halsbränna och IBS-symtom.

Nu är inte jag en person som gillar att prata om mig själv men när jag säger något vill jag att man lyssnar till punkt innan man börjar prata om sina besvär.


Hennes problem är att hon älskar att prata om allt och hon har en tendens att aldrig komma till poängen då hon sticker iväg i sidospår rätt ofta.

Av varför inte - 22 september 2011 10:15

Är det någon som kommer ihåg tv-serien Automan från 80-talet? Ingen som jag pratat med gör det. Många har sagt att jag drömt ihop hela historien men Googlar man så hittar man.

Tyvärr blev det bara en säsong och den visades inte i sin helhet. Kommer ihåg Automans dräkt, hans bil och hans "prick" som jag kallade honom, hans sidekick (enligt Google) Cursor.

Så till alla er som inte trodde på mig: Hah!



 



 


"Pricken"

Tv
Av varför inte - 22 september 2011 10:05

We are never so lost that angels can´t find us!


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards