one-life-to-waste

Alla inlägg under september 2011

Av varför inte - 30 september 2011 11:15

Det ultimata slaget mellan gott och ont. Vem skulle då vinna? Kanske beror det på mänsligheten. Om hur stor viljan är att det goda ska vinna och viseversa. Jag skulle vilja säga att så klart Gud vinner men tyvärr tror jag inte på Gud och dessutom har jag tappat hoppet om att mänsligheten innerst inne är god.

Av varför inte - 30 september 2011 10:22

Vet att många klagar på Hollywood frun Gunilla Persson och håller nog med dem flesta men förstår egentligen inte varför det blivit så stor grej.

Ok det med att det var gud som gjorde att tjejen kräktes var väl att ta i men i för sig hade hon ju rätt i att det är bra att hon kräktes upp slemmet. Nu vet vi inte om verkligen kräktes eller om hon bara harklade upp en del slem. När slemmet är borta känns det bättre.

Ok Gunilla Persson har inte alla chips i påsen men hon är underhållande och det är väl det programmet går ut på.


Själv älskar jag programmet just pga alla galna och idiotiska saker och påstående fruarna har. Nu är detta USA dem bor i och där är mentaliteten helt annorlunda här i tråkiga Sverige.


Det är ju just det här TV3 vill, att folka reagerat och det får bara fler att titta på programmet för att förstå vad det är alla pratar om.


Har folk ingenting annat att engagera sig i. Hur vore det med krig och hunger i världen eller orättvisor mot mänskligheten.

Tv
Av varför inte - 29 september 2011 21:00

* Överlever längre än mina trådsmala medmänniskor om vi blir instängda i en grotta då jag har mer lagrad underhudsfett än tunnisarna har.


* Blåser inte bort när det blåser upp till storm.


* Fryser inte i första taget när den nya istiden kommer.


* Vid en ev båtolycka till havs har jag en bärbar flytväst och tro mig jag flyter. Det är nästan omöjligt för mig att sjunka, har provat....


* Det finns mer av mig att krama för den som nu skulle komma på idén att krama mig.

Av varför inte - 29 september 2011 20:05

Jim Bergerac, är en nykter alkoholist och ett stenhårt proffs som går sin egen väg. Bergeracs arbetsfält är effektfullt: en solig semesterö, Jersey, och ett skatteparadis för miljonärer, med en fläkt av England och lite franska kryddor. Där det finns pengar finns det också brott, och Bergeracs utredningar för honom till strandcaféer, herrgårdar belägna på höga klippor och avsides belägna vikar. Jim Bergerac blev känd för att åka omkring i en vinröd Triumph 1800 Roadster av årsmodell 1947. Den ovanliga bilen blev ett av seriens mest kända signum.


 


Nu har äntligen denna serie från det ljuva 80-talet så kommit till TV4 Guld där många av dåtidens guldkorn fått nya liv.

John Nettles har i alla fall åldrats med värdighet. Undra vad som hände med bilen? Drömde om att köra den.

Tv
Av varför inte - 29 september 2011 17:00

Läste att vi snart kan få besök av utomjordingar. Tänk om dem redan är här? Dem ska tydligen ha två armar, två ben och ett huvud. Dem ska också se ut som vi. Hur kan vi då veta att dem inte redan har kommit på besök? Kan nämna en hel del namn på personer som jag misstänker är utomjordingar.
Varför skulle dem förresten inte se ut som vi? Måste alla utomjordingar se ut om ET? Ok han var söt men ändå.
Som sagt väntar bara på att moderskeppet ska landa. 
 
    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards