one-life-to-waste

Alla inlägg under september 2011

Av varför inte - 29 september 2011 15:30

Läste en nyskriven artikel om Arnold Schwarzenegger på nätet (fick googla namnet för att stava rätt, jösses. Inget man stavar till rätt när man har huvudvärk….)
Vad är det för fel på män? Blir så j-vla förbannad varje gång man läser om dessa äckliga, sliskiga, sexgalna män. Vad f-n är det för fel på kvinnorna som går med på att gå till sängs med dem? Kom inte och säg att dem inte visste om att han hade flera kvinnor. Han är ju f-n gift så åtminstone en kvinna har han.
Vem skulle föresten gå i säng med Arnold Schw……. (ja ni vet vad han heter)? Han är ju f-n en gammal gubbe. Han är ju inte ens snygg på en fläck.
Pengarna lockar väl. För det kan ju inte vara så att man går till sängs med honom för att sedan skryta om det till kompisarna.
Nackhåret reser sig bara vid tanke på att….. jaiks.
Tycker dock synd om hans familj och hoppas ex-frun tar alla hans pengar. Något måste hon får för lidandet…. (nu menar jag lidandet av att ha varit gift i 25 år med någon som Arnold "the terminator" Schwarzenegger (fick jag till stavningen?).
Jag ska i alla fall bojkotta män från och med nu, dem kan man ju inte lita på. Världen vore så mycket bättre om männen inte fanns. Vi skulle visserligen dö ut men vi skulle dö lyckliga.

Av varför inte - 29 september 2011 15:00

"En ny undersökning visar att vackra kvinnor oftast föder döttrar"


Betyder det att jag om jag någon dag skulle bestämma mig för att skaffa barn kommer jag att få en pojke?


Det spelar väl ingen roll vad barnet har för kön men nu har dem ju förstört det roliga. Hur kul är det nu att föda barn när du vet könet.


Om undersökningen stämmer kommer mitt kommande barn (kommer inte skaffa barn så varför ens oroa sig) att vara en pojke.


Hur är det med dem mammor som får en av varje? Betyder det att min mamma var ful när hon födde min bror men några år senare var hon vacker när hon födde mig?

Av varför inte - 29 september 2011 14:45

Spegelbilden visar sanningen vare sig du gillar det eller inte. Spegelbilden skiter i hur mycket du klagar.
Spegelbilden bryr sig inte om dina känslor.
Spegelbilden vet inte att den har fel.
Spegelbilden hatar ingen.



Såg mig själv i spegel idag och insåg att alla människor runt omkring mig har rätt. Jag är inte värd att älska, jag är inte värd vänner, jag är inte värd att vara lycklig.
Insåg att den bilden jag såg är vad alla andra ser och inser att jag är grotesk. Vem skulle vilja ha mig som vän, vem skulle vilja ha mig.

Av varför inte - 29 september 2011 11:39

Vem kunde väl tro att dagen skulle bli så varm och vacker. I morse under 10 grader och nu närmare 20. Summer is not over.

Vi får väl hoppas att vädret håller i sig för i helgen blir det åka av till Kopparberg och marknad. En marknad man besökt sedan man var liten. Då var det mer en tävling om att hinna dit innan alla andra gjorde det. När man väl kom en bit utanför Kopparberg så ringlade bilköerna långa och då insåg man varför man fick gå upp kl 6 för att hinna fram.

Nu för tiden behöver man inte vara uppe mitt i natten utan det räcker att man är där till 9. Gott om parkeringar och många markadsstånd. Kan rekommendera marknaden som alltså är i helgen.




Kopparbergs Marknad är en av de största traditionella knalle-marknaderna i Sverige med cirka 125 000 besökande under de två marknadsdagarna.


Kopparbergs Marknad 2011
1 - 2 oktober

Tivolit öppnar redan den 30 sept, fredagkväll


Gammelmarken - Tivoli

Av varför inte - 29 september 2011 11:26

När du tänker tillbaka på ditt har det då varit som du förväntat dig? Är du mer nöjd med något? Är du besviken över något? Skulle du gjort andra val om du visste vad som hände med dessa val?

När jag tänker tillbaka på mitt liv kan jag se väldigt få positiva händelse. Dem är få och glest emellan. Positivt är när mina syskonbarn föddes, när vi skaffade hund osv. Ingen av dessa händelse har med mig att göra direkt. Syskonbarnen hände ju mitt syskon, hunden hände mer mina föräldrar.

Vad har då jag fått ut av livet? Hittills? Huvudvärk, ångest, depression, värk över lag, ensamhet, socialfobi, många tårar osv.

Jag kan inte säga att jag är nöjd med livet. Om man hårddrar det så skulle jag aldrig har funnits. Någon annan skulle ha funnits istället för mig ett par år innan mig. Nu kanske ni tycker att det kanske inte var meningen att någon annan skulle ha tagit min plats och att det kanske var meningen att jag finns här idag. Vill i så fall veta meningen med att jag är här. Hittills har jag inte kommit på vad det är och tro mig jag har funderat……..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards