one-life-to-waste

Alla inlägg under januari 2012

Av varför inte - 5 januari 2012 13:45

Har haft hela sju besökare på min blogg hittills idag vilket är bra för att vara min blogg. Undrar vilka dessa sju varit och vad dem egentligen tyckt om bloggen. Väldigt få för att inte säga ingen lämnar några kommentarer. Tydligen är bloggen så tråkig att det inte ens är värt att kommentera min inlägg.


Kommentera människor, kommentera......

Av varför inte - 5 januari 2012 13:44

Bloggandet ska tydligen vara bra för självförtroendet och självkänslan. Ja vete fan om det stämmer. Visst man vågar mer när man får skriva ner det men hur många vågar säga allt den skriver? Personligen skulle jag aldrig göra det då det kan uppfattas som sårande. Mycket av det jag skriver är sårande mot andra. Men så länge ingen vet vem jag pratar om och personen i fråga aldrig kommer att få veta det så vad spelar det för roll om jag är elak.

Jag mår bättre av det. Så visst den förstärker mitt självförtroende men bara när jag sitter och bloggar.

Av varför inte - 5 januari 2012 10:23

Sa hejdå och vad händer. Drogs tillbaka av någon konstig anledning, vet inte själv hur det gick till. Vad är det för fel på mig som inte klarar av att säga hejdå till en främmande karl?


Fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, skit.

Av varför inte - 4 januari 2012 21:23

post-it killen har sagt sitt och lovat att lämna mig ifred.

Av varför inte - 4 januari 2012 21:05

Post-it killen försöker ännu. Trodde i mitt stilla sinne att jag hört det sista av honom men nej då. Har nu sagt till på skarpen att jag är INTE intresserad och nu kanske han har fattat vinken. Detta är ett bevis på att mäns hjärnor mognar sent och dör tidigt.

Av varför inte - 4 januari 2012 20:50

och förstört en kanal eller rättare sagt två. Först så har dem börjat med reklampauser på TV4 komedi. Varför...??? Varför behövs det reklampaus för reklam för deras egna program mitt i deras egna program? Skärpning.

Sen har dem Carola i rutan och det fungerar aldrig. Nu gillar jag inga av dessa talangprogram typ Idol, True talent och nu The voice. Att sen ha Carola med gör ju saken så mycket värre. Deltagande ska passa sig så att dem inte får en blomkruka i huvudet om hon inte gillar deras röster.

Tv
Av varför inte - 4 januari 2012 20:35

Fick lite massage idag och det var så skönt. Precis vad min stackars nacke behövde. Problemet nu är att det pirrar i huden i huvudet. Förmodligen för att cirkulationen kom igång. Skulle behöva mera av den varan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards