one-life-to-waste

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av varför inte - 8 januari 2012 20:29

Absolut ingenting stort. Väntat på att det ska bli kväll och väntar nu på att klockan ska bli så mycket att man får gå och lägga sig för i morgon ska man tillbaka till jobbet igen. Nu var det dock slut på friden då vi är tillbaka till vardagen och kommer inte längre få vara ensam på jobbet. Nu måste man klistra på leendet på läpparna och vara hövlig. Även om jag absolut inte har någon lust att vara det........ Nå ja, fem dagar och sen är det helg igen. Japp........ det är snart helg.

Av varför inte - 8 januari 2012 10:34

Kommer ni ihåg filmen Star wars - Return of a jedi? Kommer ni ihåg prinsessan Lea i hennes gyllene bikini? Kommer ni ihåg att hon satt fastkedjan i början av filmen? Kommer ni ihåg vem hon satt fängslad hos? Just det Jabba the Hut. Han var stor, slemmig, vidrig och grotesk. Kan se honom framför er? Tänk er då honom som en människa, med långt hår och bröst. Dada där har ni mig. Har alltid tyckt att han såg bekant ut.


Kan ni då tänka er denna Jabba the Hut ute på dejt? Nä det kan inte jag heller. Så varför i helvete skulle någon annan göra det heller. Ingen kille vill bli sedd med en kvinnlig variant av Jabba the Hut.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards