one-life-to-waste

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av varför inte - 16 januari 2012 20:01

Har under min tid med nätdejtingen insett att män åldras inte med värdighet. Söker män mellan 29-40 år (egentligen är 40 för gammalt för mig men försöker vara öppen....) och dem som har bild och är över 35 ser verkligen ut som om dem levt ett hårt liv. Blir alla män gråhåriga vid 38 eller är det en myt? Inser att jag inte kan se mig själv med någon av dessa män jag sett hittills. Av någon anledning känns dem så gamla, erfarna och gamla....

Personligen känner jag mig som 24 fast jag är nästan 10 år äldre så att se mig själv med en 40 åring känns nästan .....äckligt.

Detta kanske har att göra med att jag inte kan se mig med någon man över huvudtaget oavsett ålder...


Vad fan ska jag göra? Ändra mina åsikter eller sänka mina krav? Leva ensam hela mitt liv (vilket jag ändå kommer att göra) eller ska jag bortse från att män helt enkelt inte åldras med värdighet?

Av varför inte - 16 januari 2012 19:52

Och sitter framför dumburken och äter en Activia....bra för magen och gott. En helt händelselös och värdelös dag som alla andra dagar. Hatar, hatar, hatar, hatar livet just nu.....

VARFÖR HÄNDER DET INGENTING.... VILL BLI ÖVERRASKAD OM ÄN PÅ ETT DÅLIGT SÄTT.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards