one-life-to-waste

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av varför inte - 9 januari 2012 11:30

Är man förvånad när man läser att par som Eric Saade och Molly Sandén har gjort slut? Hur gamla är dem egentligen? Inte en chans att deras förhållande skulle hålla livet ut. Dessutom är dem båda inom nöjesvärlden (fast vete tusan vad Molly Sandén gör nu för tiden) så även det hade dem emot sig. Ja denna unga kärlek när den inte håller och sen får man läsa löpmeter efter löpmeter om hur ledsna och besvikna dem är och hur dem setts ute med någon ny. Vem bryr sig egentligen????????

Av varför inte - 9 januari 2012 08:48

att man fått en enorm finne på läppen. Ok inte på läppen med vid läppen. Det gjorde så jävulisikt ont att klämma den så att jag började gråta. Trodde aldrig smärtan skulle gå över efteråt. Nu känns det som om jag har en fläskläpp. Känner finnen hela tiden och det gör ont. Jag kommer förmodligen att få klämma den ett par gånger till då den har växt till sig igen sedan i morse....... Den växer onormalt mycket tycker jag.

Har väl egentligen ingenting emot finnar, får dessa lite då och då. Jobbigt ja men det går att dölja dem. Men hur i helvete döljer man en finne som sitter vid läppen??? Äh den får sitta där tills den känner att är klar att försvinna.


Så var man inte längre ensam på jobbet vilket är heeemskt. Det är så lugnt och skönt när man är ensam. Behöver inte höra om någon annans liv.

Nåja snart är denna dag slut, bara 7 timmar kvar, så får man gå hem.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards