one-life-to-waste

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av varför inte - 23 januari 2012 21:03

när jag blir arg och ledsen över att andra klarar av att göra något jag inte klarar av. Blir inte arga på dem personer som lyckas utan på mig själv. Önskar att jag slapp veta vad alla klarar av att göra så jag slapp känna som jag gör. Sitter här och gråter över mitt patetiska jävla liv....allt bara för att jag råkade se vad min kusin skrivit på sin Facebook sida. Trodde aldrig det om henne men nu har även hon klarat av något jag aldrig kommer att göra.

Fan varför läste jag inlägget för..... Att jag inte lärt mig att jag mår dåligt av att se vad andra gör av sina liv när mitt liv står still och jag kommer ingen vart.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards