one-life-to-waste

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av varför inte - 10 januari 2012 12:25

Tydligen har den lilla fiskbyn Cordova i Alaska fått nästan fem meter snö och byn i princip insnöad och man har fått ta hjälp av Nationalkardet som ska gräva fram byn igen.

Jag som älskar snön skulle säkert trivas där som handen i handsken och är på vippen att packa mina väskor och dra dit. Hänger någon med????


 

Älskar att köra bil i snön och är ingen vekling och skulle inte ta till någon monstertruck utan min kära lilla Laban....



 

Ok har aldrig gillat att skotta men skulle offra mig för all denna SNÖ!


 

Tänk er att se detta när ni öppnar persiennerna på morgonen. Visst skulle det komma ett litet leende på läpparna?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards