one-life-to-waste

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av varför inte - 4 januari 2012 21:23

post-it killen har sagt sitt och lovat att lämna mig ifred.

Av varför inte - 4 januari 2012 21:05

Post-it killen försöker ännu. Trodde i mitt stilla sinne att jag hört det sista av honom men nej då. Har nu sagt till på skarpen att jag är INTE intresserad och nu kanske han har fattat vinken. Detta är ett bevis på att mäns hjärnor mognar sent och dör tidigt.

Av varför inte - 4 januari 2012 20:50

och förstört en kanal eller rättare sagt två. Först så har dem börjat med reklampauser på TV4 komedi. Varför...??? Varför behövs det reklampaus för reklam för deras egna program mitt i deras egna program? Skärpning.

Sen har dem Carola i rutan och det fungerar aldrig. Nu gillar jag inga av dessa talangprogram typ Idol, True talent och nu The voice. Att sen ha Carola med gör ju saken så mycket värre. Deltagande ska passa sig så att dem inte får en blomkruka i huvudet om hon inte gillar deras röster.

Tv
Av varför inte - 4 januari 2012 20:35

Fick lite massage idag och det var så skönt. Precis vad min stackars nacke behövde. Problemet nu är att det pirrar i huden i huvudet. Förmodligen för att cirkulationen kom igång. Skulle behöva mera av den varan.

Av varför inte - 4 januari 2012 12:07

Känner du dig malplacerad i livet. Som om du egentligen inte hör hemma här. Som om alla runt omkring dig vet sanningen men ingen vill/vågar/kan tala om det för dig. Välkommen då till mitt liv.


I min verklighet går alla vidare med sina liv. Sköter sina jobb, sitt hem och sina liv. Vid ögonkontakt drar dem snabbt bort blicken för att slippa visa sina rätta jan. För att bäst upprätthålla ordningen har dem så lite kontakt med mig som möjligt men kan inte ignorera mig helt då många ändå är beroende av mig om så bara indirekt.


I denna verklighet är det inte tillåtet att vara annorlunda och udda. Det är inte tillåtet att vara antisocial och ha dåliga dagar.

Man ska klistra på ett falskt leende och möta motgångar med positivitet.


I denna verklighet är det tänkt att vara perfekt på alla punkter. Att sticka ut är inte tillåtet.

Av varför inte - 4 januari 2012 11:32

Igår kväll regnade det eller det var väl mer snöblandat. I morse när jag vaknade så hade det kommit 5 cm nysnö men det regnade. Slaskigt värre ute. Byxbenen var blöta nästa upp till knäna men så går det när man inte tänker sig för och inte viker upp dem. Det var rätt kul dock att köra bil i slasket. Det var ju inte så att bilen åkte dit jag ville utan verkade ha en egen vilja.

Problemet vi kommer att ställas inför nu är att det kommer att bli minusgrader i helgen och gissa vad som då händer med slasket? Jo det fryser till och det kommer att bli svinhalt. Tur att man inte ska någonstans i helgen utan ska sitta hemma och kura.


Har nu suttit på jobbet och nått mitt mål för dagen. Vad gör jag resten av dagen? Jobbar så klart. Ska dock inte försöka mig på något sorts rekord utan ska ta det lugnt med tanke på att nacken börjar spöka igen. Kom på att jag bara haft en paus på 15 min på hela förmiddagen. Jösses vad man glömmer bort vad man lovat sig själv.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards