one-life-to-waste

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av varför inte - 5 januari 2012 22:39

Börjar bli allvarligt less på karln. Han kan dra dit peppern växer vilket lär vara någonstans norr om Indien.......

Av varför inte - 5 januari 2012 22:39

Börjar bli allvarligt less på karln. Han kan dra dit peppern växer vilket lär vara någonstans norr om Indien.......

Av varför inte - 5 januari 2012 21:42

någonting. Kan inte riktigt sätta fingret på det men längtar efter någonting. Kanske........

Av varför inte - 5 januari 2012 21:28

Kanske en lite underlig fråga men kan man det? Tänka sig att man kan det. Visst ingenting man skulle göra bara för att men enligt grabbarna i Mythbusters så ska man torka bajset, tillföra vatten och göra en boll av det. Sedan ser man till att göra bollen slät och sedan gnider man trasor kring den och pollerar bollen. Vips har man fått sig en glansig boll av bajs. Någonting att prova på en tråkig kväll som denna. Ut och leta efter djurbajs.

Av varför inte - 5 januari 2012 21:17

Kärlek, romantik och lite ---. Varför får jag inte det jag vill ha? Varför vill ingen ha det av mig? Längtar så efter det.................................

Av varför inte - 5 januari 2012 14:17

Läste ett blogginlägg där tjejen som skrev var oskuld. Inget konstigt i det men hon var 35 och hade aldrig legat med någon. I mina ögon ser jag inget konstigt med detta. Hon däremot hade stora bekymmer med det. Det verkade som om hon tyckte det var jordens undergång och att hon förmodligen var den enda oskulden på planeten. Detta är ju inte sant och hon är förmodligen inte ensam om att vara i sin sitts.


Är det verkligen så jävla pinsamt om man fortfarande är oskuld när man över 30? Undrar bara… Vet att alla ni i 20 års åldern nu tycker att Herregud….är hon fortfarande oskuld. Själv förlorade jag den när jag var 13.


Normalt eller….nä skulle inte tro det. Kan slå vad om att många av er läsare som förlorat oskulden inte längre är tillsammans med den som fick den eller ens har kontakt för den delen.


Jag tycker i alla fall den 35 åringen som hon kallade sig ska vänta tills hon träffar den rätte. Vad ska hon annars göra? Springa ut på stan och grabba tag i första bästa karl och ligga med honom. Vänta. Det kommer att hända, tro mig.

Av varför inte - 5 januari 2012 13:45

Har haft hela sju besökare på min blogg hittills idag vilket är bra för att vara min blogg. Undrar vilka dessa sju varit och vad dem egentligen tyckt om bloggen. Väldigt få för att inte säga ingen lämnar några kommentarer. Tydligen är bloggen så tråkig att det inte ens är värt att kommentera min inlägg.


Kommentera människor, kommentera......

Av varför inte - 5 januari 2012 13:44

Bloggandet ska tydligen vara bra för självförtroendet och självkänslan. Ja vete fan om det stämmer. Visst man vågar mer när man får skriva ner det men hur många vågar säga allt den skriver? Personligen skulle jag aldrig göra det då det kan uppfattas som sårande. Mycket av det jag skriver är sårande mot andra. Men så länge ingen vet vem jag pratar om och personen i fråga aldrig kommer att få veta det så vad spelar det för roll om jag är elak.

Jag mår bättre av det. Så visst den förstärker mitt självförtroende men bara när jag sitter och bloggar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards