one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av varför inte - 21 januari 2012 21:52

vem skulle du spendera din sista dag med? Vad skulle du göra? Personligen skulle jag nog inte göra så mycket. Spendera tid med min familj och mina djur. Skulle nog inte deppa ihop allt för mycket....det skulle ju betyda slutet på min olycka.

Om ni undrar varför jag undrar så går det två domedagsfilmer på tv:n just nu: Day after tomorrow på tv4 och 2012 på Canal+. Deppig kväll eller hur????


Av varför inte - 21 januari 2012 21:19

i fall Håkan Juholt avgår eller inte? Blir Sverige ett bättre eller sämre land oavsett? Har han gjort någon som helst märke i historien? Måste varje jävla nyhetsprogram och tidning ta upp detta hela tiden. VEM BRYR SIG VEM SOM LEDER SOCIALDEMOKRATERNA??????????

Av varför inte - 21 januari 2012 20:19

att ha läst nio böcker på 1,5 månad? För det är just det jag har gjort. Har aldrig i hela mitt liv läst så många böcker på så kort tid. Har av någon anledning gått och lagt mig i sängen tidigare om kvällarna för att läsa en bok, längtat efter att få komma hem och sätta mig med en bok och köpt mer böcker än jag gjort under hela mitt liv. Är det något fel på mig? Underlig fråga... är det något fel på mig för att jag läser många böcker. Det måste vara en av dem dummaste frågorna man kan ställa. Så klart det är bra att man läser böcker, sitter då mindre framför tv:n och datorn. Men undrar i alla fall........

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards