one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av varför inte - 14 oktober 2011 09:44

Är någon förvånad över att äktenskapet mellan Demi Moore och Ashton Kutcher verkar vara över? Hallå han är typ 15 år yngre än sin fru. Han var ung där dem möttes, han hade förmodligen inte "lekt" färdigt och han tar igen det nu. Är själv inte förvånad utan hade mer eller mindre räknat med att äktenskapet skulle ta slut på ett eller annat sätt. Att han nu varit otrogen förvånar mig inte heller, han är ju en karl men så har han också en "äldre" fru som upplevt mycket mer än han har. Trodde kanske att äktenskapet skulle ta slut pga åldersskillnaden och på sätt och vis har den det.

Av varför inte - 14 oktober 2011 07:56

Har under en längre tid haft ont i huvudet (på hjässan på en punkt), ont i nacken (knappt kunnat vrida på huvudet), besvär med ett öga (på samma sida där nacken är som värst), ont i höger arm, halsbränna och problem med magen i allmänhet samt nu på sista tiden ryckningar i vänster övre ögonlock. Varje gång jag försöker hitta orsaken till detta kommer ordet STRESS fram. Är jag stressad? Över vad? Ok ont i armen är klassisk musarm vilket kan förklaras av att jag sitter framför en dator 8 timmar om dagen. Ont i nacken samma orsak. Nackvärken går upp i huvudet (har en punkt i nacken där man kan trycka och det nästan svartnar för ögonen av smärta uppe på hjässan. Muskler/senor går hela vägen från skulderbladen upp i hjässan vilken förklarar detta fenomen).


Men kan fortfarande inte komma på vad f-n jag är stressad över. Jobbet? Not so much. Livet? Ja för fan. Allt går ju åt pipsvängen. Men känner inte att jag är stressad.

Av varför inte - 14 oktober 2011 07:25

Äntligen är det fredag. I morgon gud nåde den som väcker mig före kl 10. I morse så vaknade man till den där förbannade klockradion igen efter att ha drömt en så underlig dröm att jag börjar fundera på om det är något fel på mig. Andra natten i rad som jag kommer ihåg drömmarna och andra natten dem varit av den underliga sorten. I för sig när är drömmarna inte underliga.


Igår natt vara det någon som flög över ett stup och hamnade i ett träd medans hans get hamnade på en klipphylla några meter bort. Undrar vad den drömmen betyder.


Idag skulle någon äta någon sorts kaka och jag har för mig att kakan skulle innehålla en överraskning av någon sort. Så helt plötsligt började det pipa i bakgrunden varpå jag vänder mig om i drömmen och inser att det är den där förbannade klockradion som piper.


Det var i alla fall åter en kalla morgon och det är fortfarande -3.1 grader ute. Friskt att gå ut, man vaknat liksom till om man inte gjort det tidigare.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards