one-life-to-waste

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av varför inte - 27 oktober 2011 20:41

Killen från post-it lappen har skickat ett mail. Vad gör jag nu? Han verkar väldigt förstående. Han vill att jag tar den tid jag behöver. Han finns där om jag vill.

Men vad vill jag? Vem är han är väl största frågan och den jag hellst vill ha svar på?


Vad gör jag nu? Ska jag erkänna att jag kastat hans nummer eller låtsas som att jag ringt men inte fått något svar?


Aah alla dessa frågor!!!!

Av varför inte - 27 oktober 2011 17:15

Läste om killen som lurat till sig 100 000-tals kronor från tjejer han träffat på olika nätdejtingsidor. T om han undrar hur det kommer sig att tjejerna varit så lättlurade. Precis så tänkte jag. Är tjejer så desperata i jakten på kärlek att dem låter sig luras.


Skulle någon be mig om pengar skulle jag be personen att flyga och fara. Ingen, absolut ingen ska ha mina pengar om det inte gäller en väldigt nära släkting. Du måste vara antingen mitt syskon, förälder eller syskonbarn för att få pengar av mig. Skulle definitivt inte låna ut pengar till en kille jag förmodligen inte ens känner så väl. Omöjligt att lära känna någon på alla dessa dejtingsidor.
Även om jag så hade träffat honom och kanske började få känslor för honom skulle jag be honom fråga någon annan. Vem säger att du får tillbaka pengarna?
Vet att man alltid ska se det goda hos människor men i dagens Sverige (eller rättare sagt i dagen värld) finns det inga god människor utan bara själviska människor.

Av varför inte - 27 oktober 2011 15:30

Hans favorituttryck var: Jaiks.
Favoritmat: Katt.
Gillade: Titta på tv.
Älskade: Mat.

Tv

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards