one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av varför inte - 14 oktober 2011 21:15

Klockan är lite efter nio. Sagan om ringen på tv och gissa vad jag vill göra.....?

Sova. Jag vill sova. Är skittrött och skulle jag sätta mig i soffan nu så skulle jag somna garanterat. Är det ens lagligt att vara så här trött så tidigt en fredag kväll? Är det inte tänkt att man ska festa loss och fira att det är helt? Jag gick förbi min härliga säng nyss och det enda jag kunde tänka på var: Tänk vad skönt det vore att krypa ner under täcket och bara sova. Sova. Sova.......... Nä f-n heller jag går och lägger mig. . . . .

Av varför inte - 14 oktober 2011 09:53

Har kommit på varför jag sällan blir förkyld? Eftersom jag sällan träffar på folk så kan jag ju inte smittas. Går sällan ut på krogen. Handlar högst två gånger i veckan om ens det. På jobbet är vi tre stycken. Sitter hemma om kvällarna och träffar där på endast mina dammråttor och hittills verkar dem inte sprida någon som helst smitta förutom ev lite dammallergi. Har inte varit förkyld på över två år. Jag har nog kommit på det. För att förbli frisk ha inget aktivt socialt liv, handla via nätet, ha ett ensamjobb och för allt vad du gör gå inte ut mer än nödvändigt dagtid.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards