one-life-to-waste

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av varför inte - 24 oktober 2011 08:48

 


Det är dags att börja köpa julklappar och ska i år försöka vara ute i god tid. Målet är att ha alla julklapparna klara till 1 december så att jag kan sitta lugnt med benen på bordet, rulla tummarna och se hur alla andra springer runt som små myror för att hinna med klappköp.

Har hittills 4 av 9 klappar klara...... är på bra väg mot målet.

Av varför inte - 24 oktober 2011 08:30

Som jag förutspådde så hade jag svårt att somna igår. Hade väldigt mycket tankar som snurrade och som inte ville försvinna. Då jag visste om att det skulle bli så här var jag inte värst förvånad eller frustrerad utan lät det liksom vara. Väntade på att jag förr eller senare skulle somna och måste ha gjort det någon efter halv ett. Visste att jag skulle få ett nytt försök till sömn ikväll så höll mig lugn.

Ska ikväll försöka hålla mig borta från datorn hemma och bara slappa. Det är nämligen den som gör att jag inte kan sova. Inte datorn i sig men det jag gör när jag sitter vid datorn. Försöker nätdejta och det förstör min nattsömn. Alla intryck och känslor som dyker upp under tiden.

Så för att slippa detta ska datorn förbli avstängd ikväll. Vet att detta kommer att göra en viss person trött på mig då jag mer eller mindre lovade att vi skulle "höras" ikväll igen men orkar bara inte. Han får förlåta men måste ta tid att tänka igenom om detta är vad jag verkligen vill.

Av varför inte - 24 oktober 2011 08:20

Förstår inte varför jag inte lärt mig ännu. Att jag försöker och försöker men faller på mållinjen. Sårar mer än jag tror men fortsätter ändå. Måste inse att jag aldrig kommer att finna det jag söker och måste inse att jag är den jag är. Kan inte ändra mig hur mycket jag än försöker.

Vill be dig om ursäkt som varit i kontakt med mig under denna tid. Har inte varit rättvis mot dig eller någon annan. Är inte 110 % ärlig och det känns jobbigt att veta. Vet att du försökt på alla sätt och jag har velat fram och tillbaka. Har nog tagit ett steg för mycket åt fel riktning och ser ingen möjlighet att gå tillbaka.

Det är bara att inse att jag inte är menad för detta och hoppas att det finns något syfte med mig med.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards