one-life-to-waste

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av varför inte - 20 oktober 2011 20:02


Gott med riktigt kall mjölk.............

 
Av varför inte - 20 oktober 2011 11:40

att göra filmrecensioner i radio med ljudklipp från filmerna. Det är film vi pratar, film som man ska se på och INTE lyssna.

Av varför inte - 20 oktober 2011 10:50

Är det för tidigt att ta fram vinterjackan och vinterskorna? Det är i för sig bara oktober men det är svinkallt på mornarna och något mindre kallt på eftermiddagarna. Har hittills inte sett någon gå runt med vinterjacka och därför har jag dragit mig för att ta på mig den. Man kanske inte ska tänka på det utan fryser man sätt på dig jackan.

Kan i alla fall ärligt säga att jag fryser med min fleecejacka och sneakers.

Av varför inte - 20 oktober 2011 08:10

I morse kl 6:00 –4,9 grader, mörkt, kallt och mycket segt. Efter en kopp kaffe så vaknade kroppen till lite grann för att inte tala om vad som hände med kroppen när man öppnade ytterdörren. Jaiks! Skönt att sätta sig i en varm bil och köra dem 2 kilometrarna till jobbet (jag vet jag borde gå men vem f-n orkar göra det så tidigt på morgonen).

Kl 08:10 och fortfarande –3,8 grader ute, enstaka solstrålar som bryter sig fram så det verkar bli en klar dag.

Sitter här med en kopp kaffe och försöker vakna. Jösses vad man är trött. Tack och lov att det är torsdag vilket innebär att det snart är helg. En morgon till och sen får man sova.

Idag är det full rulle på jobbet vilket innebär att jag inte är ensam här. Gillar inte det, är då på dåligt humör utan att egentligen vilja vara det.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards