one-life-to-waste

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av varför inte - 16 oktober 2011 20:37

Hur får man en person att inse att denne pratar alldeles för mycket? Att man inte kan komma in på någons rum och öppna käften så fort man fått in foten innanför dörren. Att när man svarar kort eller inte alls att man inte är intresserad av att höra allt som hänt under helgen. Har nämligen en sådan kollega. Kommer in på rummet och det börjar prata även om jag inte är intresserad och visar inget intresse heller. Men pratas ska det.

Hur får man person att komma till poängen fortare istället för att höra hur denne mal och mal och mal på?

Hatar människor som älskar höra sin egna röst!!!!!!!!

Av varför inte - 16 oktober 2011 20:22

Jag som trodde morgondagen skulle bli dryg men icke sa nicke. Människan kommer inte, blir ensam....jippi. Trodde aldrig jag skulle säga det men gillar ensamarbete, gillar att inte ha någon som stör mig hela tiden i mitt jobb.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards