one-life-to-waste

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av varför inte - 4 oktober 2011 12:04

Är det någon mer än jag som tror att Gunilla Perssons dotter Erika kommer att göra värsta tonårsrevolten mot sin mor? Hennes sätt att titta på sin mamma säger allt. Det är en blandning av: Gud vad du är pinsam! till: Vänta tills jag är gammal! till: Kan du vara tyst nu!


Jag önskar jag kunde få tillfälle att prata religion med denna Gunilla Persson. Jag skulle få henne att gå upp i limningen eftersom jag inte tror på gud och anser att jorden skapades genom The Big Bang samt hHar en del åsikter om vad religion gör med helt vanliga människor. Hon skulle nog ha svårt att låta bli att klappa till mig......

Tv

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards