one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av varför inte - 21 oktober 2011 19:50

Har kommit på vad som gör mig så j-vla förbannad hela tiden, min bror. Han har tydligen slut på pengar, igen. Så han bad om lite från mina föräldrar. Dem skrapade ihop allt dem hade vilket inte var många 20-lappar och frågade sedan mig om jag hade pengar. Då brast det för mig. Helt plötsligt skriker jag: Nej det har jag inte. Även om jag hade skulle jag inte ge dem till honom.

Så han fick bara dem pengarna som råkade finnas i huset. Stackars liten då.

Karln är vuxen, har familj, hus, bilar, hund allt som en mogen vuxen människa ska ha men tyvärr är han inte mogen.

Jag blir så j-vla förbannad......... Mina stackars föräldrar anser väl att dem måste ju hjälpa, han är deras barn men problemet är att dem hjälper inte, dem gör situationen värre.

Av varför inte - 21 oktober 2011 14:34

Gillade första filmen med Sherlock Holmes. Ser dock inte fram emot den nya. Vem vill se Noomi Rapace? Hennes närvaro förstör filmen. Gillar inga av hennes tidigare filmer och tycker personligen att hon är ev av dem sämsta skådespelarna som kommit ur detta land. Att amerikanerna är så upp över öronen förälskade i henne är över mitt förstånd. Hoppas, hoppas, hoppas filmen floppar så hennes karriär är över…….

Av varför inte - 21 oktober 2011 13:25

Jag är så j-vla feg. Rädd för att säga för mycket eller göra för mycket. I hela mitt liv har jag mer eller mindre alltid varit rädd för att säga vad jag egentligen vill, tycker och tänker. Mycket (eller allt) beror på min j-vla dåliga självförtroende. Varför finns det inget piller man kan ta, ett piller om dagen = 24 timmar med bra självförtroende. Jag skulle inte tveka en sekund för att ta detta.

Hatar mig själv pga mitt dåliga självförtroende och blyghet.

Av varför inte - 21 oktober 2011 12:28

Av varför inte - 21 oktober 2011 12:25

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards