one-life-to-waste

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av varför inte - 17 oktober 2011 14:54

Är inte årets Idol något av det sämsta som går på tv just nu? Herregud dem kan ju inte sjunga. Dem är så nervösa att dem tappar bort sig, dem sjunger falskt och dessutom har dem ingen som helst scennärvaro. Just nu så spelar det ingen roll vem som vinner då dem alla är lika dåliga. Årets vinnare kommer att försvinna i mängden som dem flesta Idol vinnare har gjort. Ett förslag vore kanske att höja åldersgränsen. Att Idol juryn är nöjda är ett mysterium. Jag trodde att åtminstone Anders Bagge hade någon som helst smak vad gäller musik men tydligen inte. Lägg ner skiten.

Tv
Av varför inte - 17 oktober 2011 13:53

I morse vaknade man så till den förbannade klockradion igen. Kanske hade det att göra med att man hade svårt att somna igår kväll. Tittade på klockan sista gången efter midnatt och räknade då fram att jag hade 6 timmar kvar att sova innan man var tvungen att masa sig ur den härligt varma sängen.

Till slut så vaknade man med ett litet skutt i sängen när klockradion satte igång med sitt pipande. Måste hitta en annan sorts väckaklocka.


Kallt är det också ute. Idag har termometern inte orkat sig högre än till 7 grader. Mulet och regnet kommer nog när som helst. Fast för en timme sedan sken solen ute.


Idag har man fått vara ensam på jobbet. Skönt. Har fått jobbet gjort med lätthet utan störningsmoment. I morgon är dock den lyckan över..... får väl ta vara på tiden.


Och förresten nu är det verkligen höst....rattmuffen åkte på i helgen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards