one-life-to-waste

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av varför inte - 10 oktober 2011 20:00

Av varför inte - 10 oktober 2011 19:58

Av varför inte - 10 oktober 2011 14:07

Jösses vad dagen känns lång och jobbig. Förmiddagen var väl ok men nu är det som om någon dunkat en hammare i huvudet på mig. Huvudvärk och trött så in i bomben.

Sov väl kanske inte så jättebra i natt. Tog ett tag innan jag somnade igår kväll och dessutom vaknade jag vid minst två tillfällen under natten och tittade på klockan. Sen vaknade jag 30 min före klockan skulle ringa.

Det känns nu i kroppen. Vill sova...... men måste jobba.....men vill sova......

Av varför inte - 10 oktober 2011 12:51

Vad kan man ge som 40 årig bröllopspresent till ett par som egentligen inte har något gemensamt?

Har inte många månader på mig för att hitta en present och börjar så smått panik.

Av varför inte - 10 oktober 2011 11:41

Om ett barn inte får som han vill så börjar han skrika och slänga saker runt sig och det anses vara ett ganska normalt beteende, han är ju bara ett barn. Att han vid ett något äldre ålder även skriker fula ord som han för tillfället inte har koll på om dem är sårande eller inte är väl kanske också ett relativt normalt beteende för en trotsig tonåring.


Att en kille på 34 år ber mig att dra åt helvetet då jag anser att vi inte har något gemensamt och kanske inte ska fortsätta kontakten är väl ändå inte ett normalt beteende.


Nu hände inte detta mig öga mot öga utan på en dejtingsida. Fram till igår lät han som en trevlig kille. Han frågade allmänt om vad jag sökte och jag frågade honom. Han ställde helt normala frågor fram till igår kväll då han frågade dig om jag var kramig av mig. Svarade att ja om jag hade något att krama. Varvid han frågar om jag vill kela med honom ikväll. Jag svarar med att jag anser att frågorna börjar bli lite larviga varvid han anklagar mig för att påstå att han är barnslig.

Skriver tillbaka att jag inte påstod att han var larvig utan frågan var det men att jag även kanske läser lite för mycket mellan raderna.

Hans stavning börjar nu bli allt sämre vilket han säger beror på att han är trött. Jag svarar att ja han måste vara lite trött med tanke på hur han stavar. Jag har nu börjat dra öronen åt mig och någonting känns fel. Är han full eller? Med tanke på stavningen och annat han skrivit under kvällen. Jag ursäktar mig med att vi kanske inte ska fortsätta bekantskapen (det är något som inte stämmer med killen) innan det går för långt, har haft kontakt med honom i en dag. Vet egentligen inte mycket om honom mer än vart han bor och vad han jobbar med. Då ber han mig att fara år helvete och att jag var ful. Orkar inte ens besvara det utan tar bort alla mail han skickat och söker vidare.


Nu undrar jag : Är detta ett normalt beteende för män. Han är tyvärr inte den först som betett sig så här när han inte fått som han velat. Män är som små barn. Vill ha och ha men ger inget tillbaka.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards