one-life-to-waste

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Hörde en idiot på radion idag....

Av varför inte - 24 januari 2012 20:14

han hade otroligt svårt för att titta på feta människor smaska i sig bakelser på caféer. Han ansåg att när man var överviktigt och "såg ut som dem" skulle man ha vett nog att inte sitta och moffa i sig bakelse, gräddrinkar och kex.

Man skulle sen inte sitta och klaga över att man mådde dåligt pga sin vikt. Det var väl bara att bestämma sig för att inte äta bakelsen och börja röra på sig så skulle man gå ner i vikt.


Hade god lust att sparka upp foten i ...... på honom. Så nu får jag alltså inte sitta ute på ett café och dricka kaffe och ta mig en bulle för att han mår så dåligt då.


Skit på dig säger bara. Hatar idioter som denna "kille med normal kropp" som ha uttryckte det. Han dra åt.....


Jag gör i alla fall precis som jag vill. Vill jag äta en bakelse så gör jag det och helst skulle jag vilja sitta i hans knä och göra det.....Allt för att HAN ska må så DÅLIGT som möjligt.


Blev så jävla förbannad när jag hörde honom att hade jag sett människan så vet jag inte vad jag hade gjort med honom.


IDIOT...........

 
 
Stephie

Stephie

24 januari 2012 20:26

Konstigt hur detsamma inte gäller tunna människor, egentligen. Är ju inte hälsosamt att vara för tunn heller, så detsamma borde ju gälla dem - fast tvärt om dådå. Att om en mager tjej sitter och äter sallad borde man tänka att "hon borde ha vett till att beställa något fetare" men det ser man ju lite genom fingrarna med, ingen som riktigt bryr sig. Sjukt ologiskt enkelt mig, och fel, för de är som sagt lika ohälsosamt att vara för mager som överviktig.

Stephie

http://www.stephiel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av varför inte - 24 maj 2019 18:01

  Bra mot mjäll men inte mot FINNAR!!!!

Av varför inte - 10 december 2018 10:23

Vad f-n håller politikerna på med? Ska inte de vara förebilder för andra och visa att man kan "leka" med andra även om man inte alltid tycker lika. Börjar bli trött på denna dagisvariant på politik som Sverige sysslar med just nu. Är så j-vla trött p...

Av varför inte - 20 november 2018 20:09

Mörkret väller in och verkar inte vilja försvinna. Det blir faktiskt mörkare och mörkare för var dag även om jag trodde det var omöjligt.  Hur länge orkar själen innan den rasar ihop? Jag känner sprickorna i fasaden och börjar även nu se dem. Störr...

Av varför inte - 20 november 2018 20:03

Upptäckte igår att Walter inte fanns på sin vanliga plats när jag kom på morgonen. Trodde att han bara gömt sig. Idag upptäckte jag dock att Walter verkar vara borta, finns inga spår efter honom så jag måste tyvärr inse att Walter är död.    Trod...

Av varför inte - 1 november 2018 19:23

Trodde det jag gjorde skulle göra saker och ting bättre. Trodde att kanske något bra kunde komma ut ur det. Men så fel jag kunde ha. Kommer aldrig mer göra "det rätta" för det blir fel i alla fall. Har såret och tryckt ner en person som redan mer ell...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards