one-life-to-waste

Alla inlägg under december 2011

Av varför inte - 3 december 2011 21:37

tråkig och ensam. Efter många turer runt så blev det en film på Canal+ som man redan sett.

Fan vad jag längtar efter...................någonting annat än det här.

Av varför inte - 2 december 2011 13:15

Lyssnade på ett radioprogram där lyssnarna fick skriva in om sina relationsproblem. En 17 årig skrev in att hon behövde hjälp då hon aldrig haft en pojkvän. Hon hade aldrig ens kysst någon.

Herregud…. Säger jag bara. Att man som 17 åring inte har haft en pojkvän är väl för fan inte så konstigt. Kom igen när du är 30 då kanske man kan säga att det börjar bli ett relationsproblem.

Moget tankesätt som 17 åring.: Har aldrig hånglat med någon, aldrig kysst någon, aldrig hållit någon i handen, aldrig……

Det finns större bekymmer i världen än 17 åringar som inte har pojkvänner. Kan förstå att man som singeltjej i denna ålder tycker detta är ett problem men det är ju inte som att du inte hinner hitta en kille.

Men för dessa ungdomar ska allt hända helst igår.

Det jag kan säga till alla unga är att: Händer det så händer det. Om inte so what! Du överlever i alla fall.

Av varför inte - 2 december 2011 13:09

Har som yngre provat på detta med Anden i glaset ett antal gånger. Första gångerna frågade man mest helt vanliga frågor för att kolla om han verkligen hade rätt. Frågor som typ: Hur många är vi i rummet? Vem sitter bredvid mig?

Började sedan fråga lite mer om hur mitt liv skulle se ut och hittills har anden haft rätt.

Frågade honom om jag någonsin skulle gifta mig eller hitta en partner och han svarade nej på båda frågorna.

Nu kanske man inte ska tro på allt Anden säger då många säger att han inte finns men hur förklarar du då att glaset rörde sig av sig själv.

Tro mig ingen hade fingret på glaset och den åkte runt på pappret som en skållad råtta och spottade fram bokstav efter bokstav som svar på våra frågor.

Av varför inte - 2 december 2011 13:05

Har du någon gång stått på en mörk toalett och sagt: Svarta damen kom fram. Har du i så fall sett någonting i spegeln som inte var din egen skygga?

Har hört historier om människor som sett allt från en svart dam till en elak figur till en hand som försökt grabba tag i en.

Har själv stått där inne ett antal gånger som yngre och inte sett ett skit. Man kanske måste verkligen tro på att den svarta damen ska komma och ta dig eller så måste man ha en extremt livlig fantasi.

Tydligen räcker det inte med att man tror på spöken……..

Av varför inte - 2 december 2011 07:14

vaknade med huvudvärk........ migrän på gång.

Då vet vi ju alla hur den här dagen slutar. Spyendes på toaletten skulle jag tro.

Får se hur länge det tar innan jag ger upp för dagen. Ska väl försöka stå ut i ett par timmar i alla fall.


Grattis till mig själv.........FAN!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards