one-life-to-waste

Alla inlägg den 8 december 2011

Av varför inte - 8 december 2011 11:07

Det måste vara något fel på post-it killen. Har sms:as med honom ett par dagar nu och igår hann jag bara skicka iväg ett sms under dagen då jag jobbade och var iväg på möte på eftermiddagen. Under eftermiddagen hade han skickat iväg två sms där han mer eller mindre efterlyste mig och undrade om han gjort något fel eller om jag tröttnat på honom. (Ska jag vara ärlig så ja jag hör tröttnat på honom i alla fall efter igår).

Skrev tillbaka ett lite putt sms där jag förklarade att jag är UPPTAGEN och därför inte hunnit skicka iväg ett sms. Det är ju inte att jag inte svarat på en vecka, det hade gått 3-4 timmar.

Han verkar vara en klängig typ……… Lovade att säga till när/om jag tröttnade. Kanske ska göra det nu.

Blev både smått rädd och arg efter hans mail igår.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards