one-life-to-waste

Alla inlägg den 12 december 2011

Av varför inte - 12 december 2011 13:38

Såg att Kanal 5 skulle visa Twilight i morgon kväll. Har sett den sååååå många gånger att man tröttnat lite på den. Ser hellre Breaking dawn part 1 en gång till....... Nu vet ni vad jag gör i morgon kväll kl 21.


 



Film · Tv
Av varför inte - 12 december 2011 11:54

Inte var det den sista i alla fall. Anser mig själv vara tråkig, tråkig och åter tråkig. Är så långt från vacker och sexig man kan komma.

Är tråkig. Glömde jag säga att jag var tråkig?

Av varför inte - 12 december 2011 11:38

uttala sig hela tiden och klaga på allt och alla. Det som har hänt har hänt håll käften nu! Vem orkar höra om samma sak hela tiden. Trodde han hade lugnat ner sig men icke sa nicke. Det ska åter tas upp bara för att höras lite och inte bli bortglömt.

Innerst inne vet vi alla vad som hände och varför det hände. Att skylla på någon annan gör inte livet bättre för någon.

Så du ett råd från mig: Håll käften och gå vidare! Det har alla andra gjort.


Av varför inte - 12 december 2011 11:13

Är så jävla trött på allt och alla igen. Inte ens post-it killen får mig på bättre humör utan tycker mest att han är dryg. Har inte skickat ett sms till honom på helgen och inte har han skickat något till mig heller. Vem bryr sig om honom. Lika bra han söker sig vidare till någon trevliga person.


Kom på att det är julafton nästa vecka....fan va tiden går. Paketen är klara, två av dem är fortfarande på posten men ska hämtas ut i veckan.


Ska bara fixa till bröllopsdagspresent under veckan och sedan är allt klirrat.


Ser inte fram emot julen men ska bli gott med skinka.....skinka och åter skinka.


Sen ser jag fram emot att få äta lite gott men i lagom mängd. Vill inte förstöra min fina viktnedgång som är på gång. 2,8 kg på en månad. Helt ok med tanke på att jag inte gjort mer än slutat äta......godsaker alltså och på kvällarna. Går en och anna promenad när jag orkar.

Man ska ju gå ner i lagom takt så att kroppen mår bra. Känner dock inte av denna förlust på nästan 3 kg men det tar nog ett tag innan ett fläskberg som jag märker av det.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards