one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 december 2011

Av varför inte - 14 december 2011 15:08


Har egentligen mycket svårt för filmer där man måste läsa textningen men denna film är ett undantag. Das Boot från det härliga 80-talet.  Tycker musiken är underbar.


Film · Musik
Av varför inte - 14 december 2011 13:56

att Sverige utvisar en familj efter 10 år? Efter att barnen vuxit upp här, har sina vänner här och dessutom inte kan sitt eget modersmål tillräckligt bra för att klara sig i sitt gamla "hemland".

Detta kan ju bara hända i Sverige.... eller vad tror ni? Varför inte utvisa dem som kommit hit bara för att dem vill leva på våra skattepengar. Dem som inte har någon som helst anledning att komma men som detta land ändå släpper in och låter stanna.

Är inte rasistisk (dem som behöver ska få stanna) men många har inte giltiga skäl. Att man vill få ett bättre liv är ingen anledning. Krig, svält och död är bra anledningar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards